diumenge, 17 de gener del 2010

La importància de ser campió d'hivern

FC Vilafranca 1 - CD Tortosa 0
Atenció a la dada que és esfereïdora. En els 18 anys d'existència de la 1a Divisió Catalana, l'equip que s'ha proclamat Campió d'hivern sempre ha acabat ascendint a 3a Divisió... excepte una vegada! I sí, amics bloggers, aquest "deshonor" el té, ni més ni menys, el FC Vilafranca.
Va ser la Temporada 2000/01, quan els homes de Manel Rodríguez van arribar a la Jornada 19 encapçalant la classificació amb 34 punts. El seguien, Manresa (32) i Ripollet (30). Al final de Lliga, el Manresa es proclamà campió i ascendí a Tercera junt amb la Gramenet B i l'Andorra. Mentres, el degà penedesenc es va haver de conformar amb la 4a plaça després que només pugués empatar (2-2) al camp del Vic en la darrera jornada (on havia de guanyar) tot esperant l'ensopegada de l'Andorra al camp de la Pobla Mafumet (que tampoc es produí, 2-3). Per més mala sort encara, aquell any no hi va haver cap ascens compensat.

Pel que fa al partit d'avui, una vegada més, s'ha hagut de tirar d'èpica per a derrotar un lluitador Tortosa ja que fins a cinc baixes d'habituals titulars (Aleix, Tito Caballero, David, Medina i Valerio) han condicionat molt l'onze inicial de Puchi. Com que no hi mal que per bé no vingui, això ha propiciat els debuts dels darrers fitxatges: Palet (titular i gol) i David Pérez (el darrer quart d'hora). Per sort, el penal fallat per Puchi, només començar la segona part, ha quedat en anècdota.
Al final, el Vilafranca ha acabat sumant la 10a victòria consecutiva a casa (igualant l'anterior rècord), s'ha alçat amb el títol honorífic de Campió d'hivern i diumenge vinent tractarà de confirmar aquesta bona ratxa al camp de l'equip revelació de la Lliga: el Santfeliuenc.

Gran Reserva: La manera de finalitzar els partits dels jugadors del Vilafranca. Físicament estan com uns "toros" i acaben guanyant als rivals per pur esgotament.

Vi picat: Que no passi com al Campionat argentí on hi ha el Torneig Apertura (foto) i el Clausura. Ara, almenys, tindríem un títol a les vitrines del club...

PD: Trobareu un anàlisi acurat i extensiu d'aquestes i més dades dins dels comentaris del blog.

82 comentaris:

La prèvia ha dit...

COMPARATIVA 1a CATALANA (Final 1a Volta --> Final Lliga)

Temporada 2008/09
J19: Benavent 40, Llagostera 37, Castelldefels 36 --> J38: Benavent 74, Castelldefels 70, Llagostera 68
Temporada 2007/08
J19: Prat 40, Tàrrega 38, Cornellà 36 --> J38: Cornellà 80, Prat 73, Amposta 68
Temporada 2006/07
J19: Igualada 37, Cassà 34, Manlleu 31 --> J38: Cassà 74, Igualada 65, Manlleu 64
Temporada 2005/06
J19: Blanes 36, Premià 32, Manlleu 32 --> J38: Blanes 73, Masnou 67, Premià 66
Temporada 2004/05
J19: Prat 37, Palafrugell 37, Masnou 37 --> J38: Prat 73, Europa 67, Palafrugell 63
Temporada 2003/04
J19: Santboià 38, Rubí 36, Horta 33 --> J38: Santboià 77, Rubí 73, Balaguer 61
Temporada 2002/03
J19: Cornellà 45, Júpiter 40, Banyoles 37 --> J38: Cornellà 80, Banyoles 79, FE Figueres 64
Temporada 2001/02
J19: Tortosa 40, Banyoles 38, Peralada 38 --> J38: Granollers 75, Vilanova 75, Peralada 74
* El Tortosa va quedar 4t classificat però va acabar pujant a 3a Divisió gràcies als ascensos compensats.
Temporada 2000/01
J19: VILAFRANCA 34, Manresa 32, Ripollet 30 --> J38: Manresa 70, Gramenet B 66, Andorra 65
Temporada 1999/00
J19: Sant Andreu 42, Júpiter 34, Vilassar Mar 33 --> J38: Sant Andreu 82, Júpiter 71, Vilassar Mar 69
Temporada 1998/99
J19: Girona 39, Cornellà 38, Igualada 35 --> J38: Girona 82, Cornellà 80, Guíxols 67
Temporada 1997/98
J19: Balaguer 42, Reus 40, Gramenet B 37 --> J38: Balaguer 81, Reus 80, Vic 70
Temporada 1996/97
J19: Badalona 42, Guíxols 39, Igualada 39 --> J38: Horta 78, Badalona 73, Igualada 71
Temporada 1995/96
J19: Esport Badaloní 52, Vilassar Mar 39, VILAFRANCA 38 --> J38: Esport Badaloní 81, VILAFRANCA 75, Vilassar Mar 71
Temporada 1994/95
J19: Santboià 29, Guíxols 24, Milán 24 --> J38: Santboià 53, Mataró 50, Guíxols 49
Temporada 1993/94
J19: Gavà 31, Banyoles 26, Manresa 25 --> J38: Gavà 53, Manresa 51, Tàrrega 50
Temporada 1992/93
J19: Sabadell Amateur 27, Sants 27, Banyoles 26 --> J38: Sants 56, Olot 51, Sabadell Amateur 50
Temporada 1991/92
J17: Palafrugell 28, Guíxols 25, Espluguenc 24 --> J34: Palafrugell 51, Reus 47, Terrassa 44

Resum:
* L'equip que s'ha proclamat Campió d'hivern ha acabat la Lliga com a 1r classificat en 12 ocasions, com a 2n en 3, com a 3r en 1 i com a 4t en 2.
* En 4 temporades (95/96, 99/00, 06/07 i 08/09) tots 3 equips que ocupaven els 3 primers llocs al final de la 1a volta han acabat ascendint. Mai ha ocorregut el contrari (és a dir, sempre almenys un d'ells ha pujat).
* Acabar dels tres primers a mitja Lliga suposa en un 68,52% dels casos pujar a Tercera.
* Des de que es van instaurar els 3 punts per victòria, el millor Campió d'hivern ha estat l'Esport Badaloní (52 punts, 95/96) i el pitjor el VILAFRANCA (34 punts, 00/01). I la mitjana ha estat de 40,3 punts.

terra ha dit...

Previa, pensa que l´any 2000-01 quan el vilafranca liderava la primera catalana tansols ho feia en 34 punts, una xifra molt baixa(la + baixa e totes)per assolir l´ascens a la tercera divisió.
Em pensava que el titular d´avui fora una frase magistral que ha dit durant el partit el mister local; algo de patir un infart,l´heu escoltat?
ja que parlem del titular d´avui et comentaré que escrius perfecte sempre pero que avui has tingut una errada dient la importància en ves de L´IMPORTANCIA.
ok.

La prèvia ha dit...

@terra: Sí, és veritat. Podria ser una de les raons per les quals no es va pujar aquella temporada.
Imagino que la frase d'en Puchi deu haver estat quan en els instants finals el Rafa Moral ha jugat una pilota per terra (està prohibit) des de la defensa en una passada un xic arriscada.
I està ben escrit el titular, eh. Quan la I o la U és àtona no s'apostrofa. En canvi, si és tònica sí.

satèlit ha dit...

Previa ets un pou de sabiduria, tant de numeros com de lletres.
els debuts dels 2 nous jugadors es poden explicar de la segúent manera: Palet , titularitat i gol en un partit on ell ha anat de menys a més.
De David Pérez pocs minutets per valorar-lo pero l´he vist un xic sortit de pes i no tant alt com vau explicar, pero crec que es un davanter centre nat i que complirarà amb tot el que se li demani.
Sort a tots 2.

satèlit ha dit...

Perelada-Montanyesa 2-2, bon resultat pels nostres interessos.
El que no entenc es el resultat del matí on el Bon Rubí ha sortit apallissat de Sant Feliu 3-0.
Pròxim rival del vila.

Percy B. Suárez ha dit...

Collons, jo que volia obrir una ampolleta de cava per sopar... després de veure aquesta estadística m'estic preparant un arròs bullidet que he tingut com una petita indisposició... a veure si tinc algun fortasec a la farmaciola...
som gafes de collons!!!!

MORAL FOREVER!!!

La prèvia ha dit...

@satèlit: Estic d'acord amb les valoracions sobre els nous jugadors.
Un empat entre dos rivals directes (Peralada i Montañesa sempre és el millor resultat perquè representa que els treus 2 punts a cadascú. De la derrota del Rubí em sorprén la claredat però no pas que hagi perdut perquè el Santfeliuenc és un gran rival.
@raimon4barres: Jajajaja, les estadístiques estan per trencar-les i aquest equip en porta unes quantes. Confíem en que aquest any canviï d'una vegada per totes la nostra sort!

La prèvia ha dit...

LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA

Resultats J19:

ibracadabra i Jordi = 9
itokp = 8
Raimon4barres i Rai = 7
La prèvia, sasgas, javindreu, Eloi, vicenç, Quinielista1X2 i josep sauleda = 6
Pincis = 2 (TG)


Classificació General:
Jordi (1 TG) = 131
sasgas i Pincis (2 TG) = 113
ibracadabra (1 TG) i vicenç (3 TG) = 112
javindreu (1 TG) = 111
Eloi (2 TG) = 109
La prèvia (4 TG) = 108
Rai (3 TG) = 107
Raimon4barres (1 TG) = 102
vil4fr4nqu1 = 95
josep sauleda = 90
Quinielista1X2 = 86
itokp = 32


JORNADA 20: 24/01/10 (Pronòstics fins el 23/01/10 a les 15:00 h.)
Valladolid - BARCELONA = X2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 1 (2-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = X
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1X
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
---
MOLANTA - Fàtima
La Pobla Claramunt - MONJOS

La prèvia ha dit...

COPA BERGER DUSSOURD 2010

1a Ronda (JORNADA 20)
A) Jordi (EXEMPT)
B) sasgas (EXEMPT)
C) Pincis - itokp
D) ibracadabra - Quinielista1X2
E) vicenç - josep sauleda
F) javindreu - vil4fr4nqu1
G) Eloi - Raimon4barres
H) La prèvia - Rai

2a Ronda (JORNADA 21)
I) Guanyador A - Guanyador H
J) Guanyador B - Guanyador G
K) Guanyador C - Guanyador F
L) Guanyador D - Guanyador E

Semifinals (JORNADA 22)
M) Guanyador I - Guanyador L
N) Guanyador J - Guanyador K

Final (JORNADA 23)
O) Guanyador M - Guanyador N

Normes:
* Hi participaran els darrerament habituals en fer la travessa (és a dir, 14 participants). I l'ordre dels caps de sèrie quedarà establert segons la Classificació General després de la Jornada 19. El 1r i 2n classificats quedaran exempts de participar en la 1a Ronda passant directament a la 2a Ronda. (Amb el quadre adjunt serà més entenedor)
* El mateix pronòstic de cadascú per a la TRAVESSA DE LA PRÈVIA servirà per a la COPA BERGER DUSSOURD (anomenada així en honor als fundadors del club).
* Es dirimirà el guanyador de cada eliminatòria segons qui hagi obtingut més encerts. En cas d'empat, el vencedor serà aquell que hagi pronosticat la travessa en primer lloc al blog.
* Si algun participant estigués sancionat en alguna jornada per a participar a la TRAVESSA DE LA PRÈVIA no l'impediria fer-ho a la COPA BERGER DUSSOURD.

La prèvia ha dit...

@Rai: Com que jo sempre soc el primer en publicar la travessa, en cas d'empat en la nostra eliminatòria passaries ronda tu com a deferència.

vicenç ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = x (1-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro -ESPIRALL-LES CLOTES = 12
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1X
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
---
MOLANTA - Fàtima
La Pobla Claramunt - MONJOS

vicenç ha dit...

Josep Sauleda, com que jo sempre sòc el segon en publicar la travessa, en cas d´empat et guanyaré jo per ser més ràpid, jejejeje.
ara ja no podràs copiar-me.
El que no entenc prèvia pq. m´has considerat en cinquena posició, pq. tinc tres targetes grogues? o millor era valorar quin dels dos empats( Ibracadabra i jo)habia anat més setmanes al capdavant!!!.
Ara es igual, em menjaré amb moltes més ganes al Josep Sauleda!!. ummm...quina GANA.

vicenç ha dit...

El Remolins ha acabat guanyant 4-2 al Reddis i continua també la seva ratxa de victòries cassolanes a la primera regional grup 6.

A falta de saber el resultat final del Poble Sec-Montcada , diria que aquesta jornada ha estat de llarg la de més GOLS , un total de 34 pilotes han entrat a les xarxes.
I el resultat més curt el nostre 1-0; on Saperas ja porta 5 semanes imbatut, Impresionant.

itokp ha dit...

Bueno espero seguir amb la mateixa linea que ara i arribar lluny a la copa

josep sauleda ha dit...

Vicenç no t'em mengis, la carn meva per motius d'edat no es gens tendra, val més que vagis a CAL UBERNI, allà si que tenen una carn de primera, bona i tendra.

Quinielista1X2 ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 12
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 1 (1-3)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = X2
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Quinielista1X2 ha dit...

Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (1-3)

Disculpeu l'error!! Volia posar un 2 previa i resultat 1-3.
Gracies.

Sherlock ha dit...

Bona nit bloggers!
A eliminar el Raimon4barres!! :)

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = X
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 1 (1-0)
Martinenc - LA MÚNIA = 1 2
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES =1x
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 2
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Pincis ha dit...

ei previa, pq em consideres ami com a tercer, si portu tota la temporada segon, i sino arriba a ser per la ultima despistada hagues seguit segon?

javindreu ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1X
Blanes - VILANOVA = X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (1-2)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro -ESPIRALL-LES CLOTES = 1X
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

La prèvia ha dit...

@vicenç, Pincis: En el vostre cas, amb qui esteu empatats té menys targetes que vosaltres. d'aquesta manera, en sasgas és 2n i en ibracadabra 4t.
El Poble Sec-Montcada ha acabat 2-5. Per tant, encara més gols en aquesta jornada!
@itokp: Podríem dir que eres el "coco" del "Bombo 2". Jajajaja. Tot i ser l'últim a la General (per haver començat molt tard) tens una mitjana de 8 encerts per jornada. Brutal!
@josep sauleda: No caiguis en les provocacions... jajajaja
@Quinielista1X2: Ok, ha quedat clar.

Percy B. Suárez ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = X
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 1 (1-0)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES =1X
FE AT.VILAFRANCA - SANT PAU = 1X
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGAR=1

Jordi ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 2
Blanes - VILANOVA = X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = X (0-0)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1X
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1
LES CABANYES - MOJA = X2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

vicenç ha dit...

Mireu si la gent va ràpida a dir la travesa aquesta setmana!!! quant interessa fer- ho ràpid ja correu ja!!.
Prèvia aquesta desició tant al Pincis com a mi no ens satisfà gens i veiem que actues com un àrbitre, sempre donant més valor a les targetes que al bon joc i a la regularitat.
Ja et val!!!!, jejjejeje.

La prèvia ha dit...

@vicenç: Mira, si no estàs conforme fes un recurs al Comitè de Competició però no em comparis amb els àrbitres, eh! Qualsevol cosa menys això! Jajajaja

vil4fr4nqu1 ha dit...

Apa aquí, el "javindreu" ja m'ha passat al davant a fer la travessa. Ara ja m'espero a final de setmana per si hi ha novetats de lesions.

itokp ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (1-2)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1X
LES CABANYES - MOJA =1 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
Despres de les estadistiques dels ultims anys i els dos ultims fixatges del vilafranca crec que es un gran candidat a l' ascenes.

Sobre el David Perez el meu gran amic fran arevalo ara al sabadell va coincidir amb ell la temporada pasada al sanboia i el que m' ha parlat d' ell es que es un gran golejador

vicenç ha dit...

Felicitar també a la fundació per la gran golejada que va fer ahir: 11-3 al Tous, jo no se que va donar Sant ANTONI ahir, pero de gols se´n van veure a cabassos a quasi tots els camps de futbol.
I la decepció meva es que en Jordi(el Líder) ha donat com ha guanyador al Mallorca en el partit que s´enfrontarà diumenge a Conrellà el Prat, i ell sempre la clava, no m´ho fagis això Jordi!!! que m´enfonses el cap de setmana.

La prèvia ha dit...

@vil4fr4nqu1: No serà perque no ho vaig anunciar... Lesions? Que penses demanar el "parte" a tots els equips de la comarca? Jajajaja
@itokp: Esperem que sigui així (l'ascens del Vilafranca i que David Pérez marqui força gols).
@vicenç: Tranquil, el Mallorca fora de casa baixa molt el seu rendiment...

Jordi ha dit...

La veritat és que l'Espanyol em desconcerta aquest any. Va començar molt bé, després una mala ratxa, va reaccionar i després només ha punxat a fora, però com que ja he fallat algun cop l'Espanyol tot i posar un doble i com que veig bastant factible qualsevol dels 3 signes, doncs he posat el signe menys esperat, que a més portava molts uns.

Percy B. Suárez ha dit...

Bé, nois després de la lleugera indisposició que vaig tenir al saber aquesta estadística sobre els campions d'hivern... us deixo aquesta setmana que me'n vaig de vacances a un lloc que no hi ha ni internet ni res de res... jo Vicenç per això he hagut de fer la travessa ràpid...el meu contrincant ja l'havia fet... vinga vagi bé i assaborir els bons resultats...

Pincis ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = x (1-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1x
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1X
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

terra ha dit...

l´entrevista d´avui amb el defensa Palau ha estat força curta ja que normalment s´acaben a un quart de deu les entrevistes i avui tansols passaven 3 minutets de les nou quan heu acabat de parlar del Vila.
I Josep Sauleda pq. li preguntes tot amb castellà al mister?
Heu de millorar una mica nois.

La prèvia ha dit...

@raimon4barres: Doncs bon viatge! Quan tornes?
@terra: Això va segons el dia. No per més enraonar l'entrevista és més bona. Mirarem de fer-ho millor...

satèlit ha dit...

Del partit d´ahir volia destacar de l´equip rival a 2 jufgadors que em van semblar molt bons, primer el porter per fer unes bones actuacions i sobretot per l´aturada del penal que estava molt ben lllençat. I l´altre jugador que em va agradar molt va ser el lateral esquerre que anava pelat. trobo que va fer un gran partit.
Dels nostres mes o menys com sempre lluitant al màxim pero vaig veure un Francesc Fos un xic fosc, masses pantinades en radera que podien haber donat algun disgust i també al jugador Bacaicoa que va estar bastant més fluix que en altres ocasions;les centrades de falta no eren per poder rematar-les ningú.

terra ha dit...

Avui al futbol català del diari Sport hi ha un bon reportatge a primera plana del derbi d´olerdola disputat el passat diumenge .
Voleu dir que la coincidencia d´horari entre aquest partit i el del Vilafrnaca no es van fer mal entre ells?? l´afluencia de públic al camp del Sant Pere Molanta va ser prou bona, cosa que no pot dir el mateixi el Vila, oi?

La prèvia ha dit...

@satèlit: Completament d'acord amb tu. El porter tortosí Raúl va evitar que la derrota fos més àmplia i en Mauri és un dels millors laterals esquerre de la categoria.
En canvi, el partit d'en Fos a mi em va semblar prou bo (en la línia que ens té acostumats la defensa darrerament). Potser Bacaicoa no va estar encertat en l'execució de les faltes però va fer una feina de desgast encomiable per a que en la segona part es pugués resoldre el partit.
@terra: A Molanta hi havia més gent de lo habitual i al Municipal més o menys com sempre. Que ens van treure? 10-15 persones? No cal buscar motius de la poca presència de gent al camp. La gent no respón es vagi primer, al mig de la taula o últim. Ara, a fer pinya pel 3 de 10 a la plaça de la Vila hi correm tots! És penós però és així...

terra ha dit...

Doncs jo no corro per anar a fer pinya , ja t´ho dic ara, que de castells per la festa major i ben aprop del coro en tinc de sobres.

oscar ha dit...

1. els castells son gratis i al centre, el futbol es de pago i el camp a les afores.
2. els castellers tenen un local de trobada per als seus membres, es mes fasil fer pinya, el vila no.
3. els castellers estan mes presents en la vida sociactiva del poble el vila no.
4. els castellers tenen mes gents de la comarca que el vila.

terra ha dit...

doncs els verds be demanen que la gent de vila es fagi soci pq. sino no poden aguantar les despeses dels desplaçaments, jo crec que arribarà un dia que els castellers bons també voldrán cobrar i pot arribar a ser com el món del futbol, temps al temps.

I a mi es dels que m´agraden els castells.

josep sauleda ha dit...

Hola Vicenç, aquesta queixa que vas fer al "Comité de Competició" es perquè tens por que jo t'elimini i prefereixes un rival més fàcil? No et preocupis home, sempre faig menys punts que tu.

Hola Terra, tens raó, però mira, és com un costum, quan un parla castellà segons com, tinc la mania de contestar-li amb el seu idioma i a la llarga preguntar-li també amb castellà. Miraré de recordar-ho en properes entrevistes.
M'agrada practicar idiomes i a més quan parlo castellà no se'm nota gens que soc català, veritat?

Sherlock ha dit...

Bones bloggers!! Feia dies que no comentava res per aqui el blog! Però es que de fet, no fa falta dir gran cosa! Reitero la meva alegria per la marxa del Vilafranca que, sempre sempre sempre, treu els partits de casa i a fora va fent amb moltes mes alegries que penes! Enhorabona i continua el camí cap a tercera! La prèvia, ja se que diras que queda molt però... això està fet home. Ja hi ha 8 punts de marge i amb l'equip com està aquest any són masses punts a remuntar pels rivals...!!
us deixo un link. A veure si coneixeu el personatge que surt a l'entrevista :) Mireu sobre el minut 8 aproximadament! Us sona?
I després cap el minut 12 del video, veureu un extraordinari golàs d'Eloi aquest diumenge passat contra el Prat. (tambe es cert que si l'haguessin tirat per terra no hagués estat gol per... no ho van fer i vam tenir l'il·lusió de creure per uns moments que tenim el Messi de 3a!!)
Espero les vostres opinions!! Els més agosarats (La prèvia segur que tu n'ets un) podeu mirar el programa sencer! Està prou bé de format i pels amants de l'esport com nosaltres sempre es entretingut!!
Salut!
PD: Aquesta setmana m'he afanyat a la travessa eh!! S'ha de guanyar al Raimon4barres ;)
Una abraçada!!

Sherlock ha dit...

I ara el link que m'he l'he deixat abans!! Qui no té cap... Ha de tenir les cames de l'Eloi!! Mireu el video mireu....

http://www.tdtgarraf.com/programa/73/?a7eca8862593b770ffa28e0532e39562

La prèvia ha dit...

@terra: Jo tampoc. Soc dels teus: a l'ombreta, amb la cerveseta a la mà i que vagin fent...
@oscar: Te n'has deixat una:
5. els castellers tenen el recolzament de l'Ajuntament i una bona injecció econòmica de l'spònsor que tots sabem, el vila no
@eloi: Queda molt enacara... ;) jejeje
Sí home, Josep Lluís Delriu (ex del Patí Vilafranca).
Gran gol del bo de l'Eloi!!! Me n'alegro que li vagin bé les coses.
Està bé el programa... però em quedo amb el "nostre" Punts i Gols.
@BLOGGERS: Ja podeu consultar totes les dades sobre el partit Santfeliuenc-Vilafranca al web de la prèvia.
Aquesta setmana també us recomano que no deixeu de seguir el web del Santfeliuenc que, com fa cada setmana, dedica un tractament especial al partit digne de menció.
Com podreu comprovar, si hi entreu, estan fent una crida per tal que acudeixi al Mpal. de Les Grases el màxim número d'afeccionats possibles per tal que el seu recolzament sigui vital per a derrotar al líder. Fins i tot, abans de l'encontre hi haurà botifarrada popular per anar "fent boca"...
Alguns bloggers opinen el següent:
"Este domingo todos a Les Grasses!!! En esta segunda vuelta debe ser un fortin! VAMOS SANTFE!!"
"Asi que vamos a ganar al Vilafranca, para acercarnos mas al objectivo de la temporada."
"Si ganamos, todas las miradas convergirán en el Santfe y se preguntarán: ¿Qué tiene este equipo?
La grada tiene que marcar un gol... el otro... ¿Pozo?
Unos días para soñar
Visca el Santfe
El domingo todos a Les Grases"

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
terra ha dit...

que es tot això d´aquest últim missatge de un anònim???
He llegit que el santfeliu ens te moltes ganes.
Mes que mai hem de guanyar allà i emportar-nos els 3 punts en joc.

La prèvia ha dit...

@terra: Tranquil, és un missatge SPAM generat automàticament. No t'espantis, ja l'he esborrat.

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Aquesta vespre al Municipal (20:00 h.) partit amistós: FC VILAFRANCA - UE Sitges (Reg. Preferent)

Sherlock ha dit...

A veure si els hi feu un sac "La prèvia"!! O es que com els castells són "amiguiets" no us passareu amb ells? :) Potser que li preguetem a l'Oscar (ha fet un comentari més amunt) ;)

Salut!

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Amistós jugat aquest vespre: FC VILAFRANCA 4 - UE Sitges 2

FC Vilafranca: Gerard, Costa, Ismael, Fos (Albarrán), Admetlla (Palau), Bacaicoa, Eitán, Pere Roca, Rubén (Puchi), David Pérez i Palet.
Gols: 0-1, 1-1 Rubén, 2-1 Palet, 3-1 Ismael, 3-2 i 4-2 Palet.

josep sauleda ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (0-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro -ESPIRALL-LES CLOTES = 12
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1X
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Com pots veure Vicens, coincidim en quasi tot, de manera que deixo a les mans del Vilafranca qui dels dos passa la eliminatòria. L'1 i la x son per tu i el 2 per a mi.
El Vilafranca decidirà qui dels dos passa eliminatòria!!!

vicenç ha dit...

Josep, ja m´esperava aquesta jugada teva en la travessa, n´estava convençut que actuaries així.
Molt bé pel resultat d´ahir, veig que el jugador Palet està en un un bon moment.

vicenç ha dit...

M´agrada també el debut d´Albarrán , aquest central de casa pot arribara a tenir molts minuts en aquest equip.

oscar ha dit...

no oblideu pero que els castellers porten el nom de Vilafranca a reu del mon. aixo no te preu.
i qui ho ha dit que jo sigui dels castellers?
4-2 no et pots quexar eloi.

satèlit ha dit...

Escolteu, que voleu buscar mal rotllo ara amb els castellers, jo crec que som 2 conjunts diferents i que intentem defensar els nostres colors per diferents territoris.
aquest any tant El futbol com els castellers de vilafranca anem al capdavant de les nostres aficions.

sasgas ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = X 2
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = X (1-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1X
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Anònim ha dit...

per mes que volgueu el futbol del vilafranca mai arrivarà a l'altura dels castells.

pasiubé

Rai ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 2
Blanes - VILANOVA = 1X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (0-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 12
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Bé Albarran bé!

terra ha dit...

a l´altura dels castells segur que no!!! ja que no fem castells de nou pero portem 40 punts i anem primers classificats..., que més volem.

vil4fr4nqu1 ha dit...

Vinga "javindreu" ja he fet la travessa, prepara't! Jo li he pres la idea al "josep sauleda" però al revès jo t'he copiat el resultat del Vilafranca, que en principi anava a posar 0-1 però no fos cas que em guanyessis pels 2 punts del resultat.

Valladolid - BARCELONA = X2
ESPANYOL - Mallorca = X
Blanes - VILANOVA = 2
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 2 (1-2)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = X
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = X2
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

Tema Castellers: "Óscar" molt bé porteu el nom de Vilafranca a l'extranjer, però de què ens serveix? No oblidis que el Vilafranca porta el nom de la nostra vila durant més de 100 anys a veure que ho aconseguiu vosaltres! I si no ets casteller, ho sembles!
Anònim, els castellers mai arribaran a jugar un partit contra el Barça ni l'Espanyol, encara que sigui amistós!

US QUEDA CLAR?

Ibracadabra ha dit...

Valladolid - BARCELONA = 2
ESPANYOL - Mallorca = 1
Blanes - VILANOVA = 1X
Santfeliuenc - VILAFRANCA = 1 (1-1)
Martinenc - LA MÚNIA = 1
San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES = 1
FE AT. VILAFRANCA - SANT PAU d'ORDAL = 1X
LES CABANYES - MOJA = 2
LA GRANADA - RIUDEBITLLES = 1
Masquefa - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1

La prèvia ha dit...

@terra, oscar, anònim 15:37, vil4fr4nqu1: Si ho arribo a saber no dic res dels castells...
@vicenç: Doncs sí, va estar força bé el jove Sergi Albarrán. A més, té una bona planta i no es va arrugar en cap moment.
Palet va defnir a la perfecció en els dos gols donant mostres de la seva gran qualitat.
@Rai: Veig que tu no has optat per cap tàctica "revolucionària". Has fet la travessa igual que sempre. Que hi hagi sort company!

La prèvia ha dit...

@Ibracadabra: Veig que en el Santfeliuenc-Vilafranca has posat un "1" i en el resultat (1-1). No dic que no es pugui fer, eh. Només que si ha estat una equivocació ho rectifiquis si vols.

Anònim ha dit...

per cert vilafranki... es veritat.. els castellers mai perdrem contra barça ni español però quant sigueu la millor entitat mundial del vostre sector i no un simple club com cualsevol altre m'ho dius!

Sherlock ha dit...

Home! Permet que et digui que un sector molt acotadet eh anònim!! El futbol és un sector a nivell mundial mentre que els castells es ... a nivell "cultura catalana"... Es que no es poden comparar les dues coses... Pensa que amb el pressupost dels castells no vas enlloc en el mon del futbol...

quien te ha visto y quien te ve ha dit...

ULTIMA HORA...................Parece ser que los problemas economicos del ESPIRAL , propician que esta semana el equipo no se desplace al campo del SAN MAURO ,(ayer solo eran 7 entrenando) , por falta de jugadores , tambien parece que los de la MUNIA , van por el mismo camino , sin un duro , dice el dicho.... QUIN MAL PAGA ,MAL ACABA

vil4fr4nqu1 ha dit...

Home "quien te ha visto y quien te ve" ja podries haver-ho dit abans, que ara el suplent serà el Molanta-Fàtima que serà un 1 fix. Us en enfotieu de mi que esperava a notícies de lesions, i mireu encara em vaig precipitar! "Prèvia" puc canviar el signe per un 1?

vicenç ha dit...

jo També feré un petit canvi en la travessa abans no començin els partits.
Jo hi tenia un doble en el partit Sant Mauro- Espirall i ara tansols hi vull un 1 fixe i li posaré el doble en el Blanes-Vilanova: 1X.
Ok.

La prèvia ha dit...

@anònim 01:20: Un simple club, eh... Ja,... Res, només dir-te que està entre els 10 més antics de Catalunya (fundat el 1904).
En canvi, els Castellers de Vilafranca no es van fundar fins el 1948 quan les primeres notícies de colles vallenques daten del 1805... Crec que està tot dit.
@quien te ha visto y quien te ve: De ser veritat, és molt fort això, eh. Les darreres setmanes ja es rumorejava aquesta possibilitat, però d'aquí a que es produeixi... Esperarem aconteixements. En cas de ser veritat, seria una mala notícia pel futbol penedesenc.
A mi, de La Múnia, m'ha arribat que estan temptant a un conegut entrenador de la comarca (ex de l'Espirall per cert)...
@vil4fr4nqu1, vicenç: Noooooooo!!! No es pot canviar!!! Una vegada publicada la travessa no es pot modificar excepte que hi hagi algun error (en els dobles per exemple).

sasgas ha dit...

es veritat , el Espi no es presentara dema a San Mauro per jugar el partit , segons en comenten desde el mateix Espirall , sembla k la falta de jugadors es el motiu , aniran en 3 o 4 per no ser sancionats economicament , per lo tan , el partit sera 3-o favorable al San Mauro, si la Previa sta d`acord no cal tocar res , ja k el partit quedara en aquets resultat final,.....a sobre lo del entrenador de la Munia , no es el cas del ex del Espi , sembla ser k sera PERE BADIA , k segons en comenten el ultim mes no era , ja k avia stat sustituit per el ex jugador JORDI ,

sasgas ha dit...

les cabanyes 1 moja 2

eres un enterao ha dit...

Si mira´l com que tu tens un 1 fixo ja et va bé. Si no es juga s´ha d'agafar el suplent, encara que es dongui per perdut al Espirall.

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Per a evitar confusions (i sempre a expenses de que realment es suspengui el partit San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES) deixar ben clar que aquest partit seria substituït a la travessa per un suplent tal com va quedar reflectit en una de les Normes a principi de temporada:

* Hi haurà dos partits reserves que serviran per substituïr aquells partits que siguin suspesos per qualsevol motiu. Aquests reserves no s'han de pronosticar, sinó que adoptaran el signe del partit que substitueixin segons l'ordre establert.

El matís "qualsevol motiu" inclou que un equip no es presenti a jugar (com seria aquest cas).

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits d'aquesta tarda de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

Valladolid 0 - BARCELONA 3
LES CABANYES 1 - MOJA 2


Altres resultats:

1a Catalana: San Cristóbal 0 - Montañesa 0

xumi ha dit...

soc gay i a casa meva no u saven

Ibracadabra ha dit...

prèvia, no és una equivocació, és estratègia. ;)

Sherlock ha dit...

Bon dia companys! Permeteu-mela llicència! :)

CP Vilanova 5
CP Vilafranca 2

Res a dir!Q El mateix resultat de la primera volta però ara a casa! ;)
Almenys en hockey les coses van bé al Vilanova ;)
En canvi, a Vilafranca passa al revés. El futbol se surt mentre que el hockey... té molt complicat salvar-se. Això si. A partir d'ara ja podeu guanyar tots els partits ! A veure si finalment es queden a OK lliga!
Salut!!

terra ha dit...

Amb el tema hoquei, el Vila ja va perdre la seva oportunitat fa dies, quan va perdre els 2 partits consecutius contra rivals directes, ara ja es questió de resar i fer una 2 volta d´angels.

Del tema del noi gay, que hi ferem nano, tu mateix.

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits d'aquest matí de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

Blanes 2 - VILANOVA 2
Santfeliuenc 2 - VILAFRANCA 2
Martinenc 3 - LA MÚNIA 1
LA GRANADA 4 - RIUDEBITLLES 1
Masquefa 3 - SANT CUGAT SESGARRIGUES 3

sasgas ha dit...

eres un enterao ha dit, ei ei ei , no t`enfadis , k no esta dit en cap mala intencio, a mes el suplen es Molanta - FAtima , k es an tota seguretat es un 1 (4-1) si no t`agrada es deixA com sta i no pasa res......collons.. k susebtible...

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits d'aquesta tarda de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

ESPANYOL 1 - Mallorca 1
FE AT. VILAFRANCA 3 - SANT PAU d'ORDAL 0

* El partit San Mauro - ESPIRALL-LES CLOTES (Suspés) és substituït pel MOLANTA 4 - Fàtima 1

vicenç ha dit...

Vinc de l´estadi de Cornellà el Prat i una setmana més un penal injust han fet volar 2 punts del nostre estadi.
Veig que igualment he passat ronda i ja espero al nou rival per la "copa" de la travessa.