diumenge, 15 de novembre del 2009

Amb dos...

FC Vilafranca 1 - Gimnàstica Iberiana 0
Ni el canvi d'horari i passar a jugar pel matí, ni el quedar-te amb dos homes menys (Costa als 46' i Tito Caballero als 80'), ni trobar-te al davant un rival dels més incòmodes de la categoria,... Res pot aturar de moment el conjunt de Puchi que avui a més, afavorit pels resultats dels immediats perseguidors, s'ha alçat amb el liderat en solitari a base, novament, d'aquest ADN lluitador (per no dir paraules malsonants -Veure FOTO-) que els ha empeltat el tècnic barceloní.

Diuen que les estadístiques estan per trencar-les, però aquest equip les està fent miques.
Actualment, a la Jornada 11, superen el millor inici de Lliga a 1a Catalana que datava de la Temporada 95/96 amb aquell equip dirigit per Lluís Aloy que assoliria finalment el darrer ascens a 3a Divisió del club.
Si parlem de la ratxa victoriosa a casa, hem de remuntar-nos a la Temporada 77/78 (Reg. Preferent) per trobar un inici de campionat amb 6 victòries consecutives com a local. De fet, tots els registres similars a fer del teu estadí un fortí inexpugnable són al vell Camp de la Creu de Sant Salvador. Aquí al Municipal, fins aquest any, era impensable de totes totes.
I per a acabar, deures per a la setmana vinent. Si algun lloc és històricament poc propici pel Vilafranca, aquest, no és altre que Igualada. En els darrers 20 enfrontaments, tan sols hi ha hagut una victòria (1-3, el 4 de gener de 1981). Han passat quasi 30 anys i, a tall d'exemple, de l'actual plantilla només havien nascut Moral, Costa i Saperas. Nois,... està a les vostres mans seguir fent història! (O als vostres peus millor dit).

Gran Reserva: Veure que, segons les necessitats de l'equip, qualsevol jugador et pot donar un cop de mà en qualsevol posició del camp. Medina de central, Jonathan de lateral dret, un altre dia Bacaicoa de davanter centre,... És allò que "igual te cosen un huevo, que te fríen un botón" (o era al revés?).

Vi picat: Tot i que es pot discutir o no la rigurositat del col·legiat en ensenyar la segona groga en ambdues expulsions, a vegades, els futbolistes han de ser una mica més mesurats a l'hora d'entrar l'adversari sabent que tens una amonestació... Ara bé, prefereixo això a la contemplació i la passivitat en defensa.

175 comentaris:

La prèvia ha dit...

Ja podeu participar en la nova enquesta del blog:
És curta l'actual plantilla del Vilafranca per a afrontar tota la temporada?

Resultats de l'enquesta anterior:
Quin nivell té l'arbitratge a 1a Catalana?
Molt dolent = 38 %
Dolent = 23 %
Acceptable = 23 %
Bo = 8 %
Excel·lent = 8 %

La prèvia ha dit...

LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA

Resultats J11:

vicenç i Pincis = 7
sasgas, javindreu, Raimon4barres i Eloi = 6
Jordi = 5
Rai, vil4fr4nqu1, Quinielista1X2 i josep sauleda = 4
ibracadabra i La prèvia = 3 (TG)


Classificació General:
Jordi = 72
vicenç (1 TG) = 65
Eloi (1 TG) = 63
sasgas i Pincis = 62
La prèvia (1 TG), ibracadabra (1 TG) i javindreu = 59
Rai (1 TG) = 56
vil4fr4nqu1 (4 TG) = 51
josep sauleda (4 TG) = 50
Raimon4barres (1 TG) = 49
Quinielista1X2 = 36
Kimi (4 TG) = 28
juntos podemos los cruisantiños = 13


JORNADA 12: 22/11/09 (Pronòstics fins el 21/11/09 a les 15:00 h.)
Ath. Bilbao - BARÇA = X
ESPANYOL - Getafe = 1 2
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = 1 (4-3)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = X
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = X
LES CABANYES - LA GRANADA = X2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2
---
MOLANTA - Masquefa
Tous - RIUDEBITLLES

Anònim ha dit...

Previa ser tan pesimista t´ha portat la primera groga

La prèvia ha dit...

@anònim 21:41: I no saps lo bé que m'ha caigut... Ja signo cada setmana el mateix.

vicenç ha dit...

:00 h.)
Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = x (1-1)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = 12
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 12
---
MOLANTA - Masquefa
Tous - RIUDEBITLLES

Anònim ha dit...

mucha boca tenia el gordo de blanco que insultava a gente del vilafranca.

3 puntos i pa casa ;)

este año subimos!

vicenç ha dit...

Una setmana més guanyant la travessa i retallant distància al líder(Jordi), aquest cop han estat dos puntets.
Resultats que no m´han deixat fer un complert: com sempre la fundació...i fins i tot em vaig gastar un doble, també he errat el juvenil de primera on confiava que Via fos peça clau i marquès el gol de la victòria.

vicenç ha dit...

el terçer fallo ha estat el partit entre la Granada i el Molanta, on vaig apostar per un 2;al final empat a dos gols.
Prèvia tu tansols tens uns targeta groga?
També et veig molt lluny sisé classificat de la general i a sis punts de mi. uy uy uy.
I per acabar- ho d´arrodonir tornes a dir que perderem el proper diumenge a les Comes.
Va home va!!!!

La prèvia ha dit...

@vicenç: Et felicito pel triomf aquesta setmana a la travessa... però no cantis victòria que ja t'agafaré. No pateixis.
I un parell d'aclariments: com pots dir que confiaves en que Via fos clau amb el Juvenil si vas fer la travessa diumenge passat (23:53) i la notícia es va saber divendres al vespre? I segon, tu creus en les estadístiques? Mira que he vist partits del Vilafranca a Les Comes... i quelcom hi ha que no està al nostre favor per a endur-nos la victòria. Diumenge vinent a aquesta hora en parlem.

Anònim ha dit...

"previa" a quin jugador teniu avui a Sports 21 ? roca power ?? va fer un partidas ahir !!!!!!!!

Raimon 4barres ha dit...

Colló, de veritat hi ha gent que pensa que l'arbitratge de 1a Catalana és excel.lent?

Encara podem tenir 400 de Moral per Nadal...

Igualada-FC Vilafranca... pot ser un nou punt d'inflexió d'aquest equip...

Raimon 4barres ha dit...

Amb aquest repàs que vaig fent en el grup del facebook Rafa Moral...400 partits ja!!!, la darrera novetat ha sigut recordar a través de la crònica d'El Mundo Deportivo el debut del Rafa a 3a Divisió.

Amb Paco Fos a la presidència i Lluís Aloy a la banqueta, el debut es va produir a Palamós en la primera jornada de lliga el dia 1 de setembre de 1996. Va ser amb derrota per 1 a 0 i així ho reflectia la crònica d'EL MUNDO DEPORTIVO del dilluns.

Palamós-Vilafranca. 1-O
Palamós: Campós (2), Menchi (2), Rodri (3), Rubio (2), Pi bernat (2), Solano (2), Leo (2), Alberto (2). Lay (2) (Niéto -), Vílchez (2) (Epi -) y Mezquita (2) (Rodri 3).

Vilafranca: Cano (2), Moral (3), Troyano (2), Adán (2), Ametller (2) (Sans 2), Atzará (2), Marc (2), Arjona (2) (Miret -), Monfort (3), Fos (2) y Ripoll (2) (Raúl -). Gol: 1-0, Rodri (m. 73).
Árbitro: García Andreu (1). Mostró tarjeta amarilla Pi bernat, Solano, Rodri, Adán y Troyano.
El Palamós sufrió más de lo previsto para conseguir su pri mera victoria de la temporada ante un Vilafranca que se mostró durante todo el partido muy conservador. Pese a dominar, los ampurdaneses no ofrecieron un juego vistoso y tampoco supieron desplegar por las bandas el buen fútbol que demostraron durante la pretemporada. Con la entrada de Rodri en el segundo tiempo, el conjunto local mejoró su línea ofensiva. La recompensa llegó en el lanza miento de un córner que, después de un rechace del por tero visitante, Rodri mandó al fondo de la red establecien do el definitivo 1 a 0. En los 17 minutos restantes el Palamós conservó sin problemas su ventaja, suficiente para atrapar los primeros tres puntos en juego de la temporada.

La prèvia ha dit...

@anònim 10:42: Si no m'erro, avui a Esports 21 hi haurà el màxim mandatari del club, en Pere Montserrat.
Estic d'acord, en Pere Roca va ser dels millors ahir al Municipal. A banda de l'assistència de gol a Valerio va estar a punt de marcar el que hagués estat un gran gol. Mirarem de tenir-lo aviat al programa. Si no ha estat abans és per coincidència amb les seves classes. És així company Sória, oi?
@Raimon4barres: Doncs sí, hi ha gent que ho pensa. A mi em semblen tots molt dolents...
Rafa Moral haurà d'esperar al 2010 per a complir els 400 partits ja que li queden 6 i només en resten 5 per disputar abans de l'aturada nadalenca.
Veurem que ens depara el partit de diumenge... Per cert, com l'hem d'anomenar? Derbi veïnal? Intercomarcal? ...

vicenç ha dit...

Diumenge al migdia( 12h.) donarem la campanada a les Comes, i això que jo m´he quedat a mitges en la travessa.
Lo del Via era una petita broma.

vicenç ha dit...

Gràcies Epitié ( Vilanova)per fer el gol al minut 94 i així empatar el partit a Benavent de Segrià.
Jo tenia una X fixe en aquest matx.
El iudebitlles també es va portar molt bé amb mi i em va guanyar el derbi.

sòria ha dit...

Correpte , Pere Roca de moment es imposible k pugui ser entrevistat a Sports 21 , degut a k els dilluns x motius particulars , no pot star en directe , pero a la k pugui trobar un forat el tindrem , i completament d`acord , ahir dels millors , filicitats Pere........

Raimon 4barres ha dit...

Bé, Prèvia, tot i que sigui un rival històric pel FC Vilafranca, jo sempre tinc simpàtia per l'Igualada, i aquest diumenge pronostico un resultat certament incert... com l'hem d'anomenar? doncs jo directament diria que és un clàssic del futbol català. Vilafranca i Igualada no deixen de ser dues ciutats representatives del país... i qui ha viscut algun partit d'aquests a la Creu de Sant Salvador o a l'antic camp de l'Ateneu pot corroborar les meves paraules. Recordo per exemple dos enfrontaments plens d'emoció en una temporada a 3a Divisió a finals dels 70 o al principi dels 80 en el que els dos club eren capdavanters i els camps estaven a petar.
Sí, és cert el Rafa ja no pot fer els 400 al 2009... bé, esperarem el proper any.

satèlit ha dit...

Doncs digues Sòria o Prèvia
qui tindreu aquest vespre per entrevistar-lo??

satélit ha dit...

Quina llàstima lo del Rafa Moral....que bonic seria dir per Nadal 400 partits de´n Moral.
Prèvia quan de temps fa que el Vila no era líder ?

La prèvia ha dit...

@vicenç: En què quedem doncs? Guanyarem (com et diu el cor) o empatarem (com pronostiques a la travessa). Que consti, que a mi em passa el mateix. El cor em diu una cosa i els números una altra.
A tu et va anar bé el gol d'Epitié i a mi em va anar fatal. Coses del futbol...
@Raimon4barres: Llavors, potser ens veiem a Les Comes?
En relació al que comentes, dels apassionants duels viscuts entre Igualada i Vilafranca, et recomano (com cada setmana) que visitis el web de la prèvia on ja estan penjades les dades sobre el partit de diumenge. Allà trobaràs la crònica de la darrera victòria vilafranquina i una dada mereixedora també d'un grup al facebook com el que has creat. I és que, en Pepe Fos arribarà, amb el de diumenge, als 800 partits com a Delegat del primer equip. Tota una fita i una dada digna de reconèixer.
@satèlit: Ja he dit que hi haurà el President, en Pere Montserrat, per a fer balanç del que portem de temporada.
M'ho has posat difícil però crec que no m'equivoco si et dic que la darrera vegada que el Vilafranca va encapçalar la classificació va ser el 12/12/2004 a Regional Preferent. És la temporada que s'acaba segon i es guanya la promoció amb el Cassà.

PONCHE CABALLERO ha dit...

AMB AIXO QUE DIUS PREVIA QUE FA TANS ANYS QUE NO ES GUANYA A IGUALADA VOLS DIR QUE ELS JUGADORS NO SURTIRAN DERROTATS
ETS MOLT PESIMISTA EH.....

PONCHE CABALLERO ha dit...

AH I ELS JUGADORS DE L´ANY PASSAT NO ERAN TAN DOLENS COM SEMBLA

ALVAR MASCARO 2 GOLETS, PALOTE 1 GOL SUPERVICTORIA DE L´ESPI
CORBI HAT-TRICK AMB EL VILANOVA B

La prèvia ha dit...

@PONCHE CABALLERO: Aquests jugadors no surten derrotats mai. Ja hauràs pogut comprovar en els darrers partits que, quan més complicat estava tot, més han donat la cara.
Pessimista? No t'ho nego...
Tens raó. En cap moment vaig dir jo que ho fossin, eh. Al contrari, que sempre vaig defensar que si vam salvar la categoria va ser gràcies als jugadors. Cada vegada tinc més clar que va ser problema del "pastor".
Me n'alegro per l'Àlvar, el Palote, el Corbi,... i tants d'altres que els estan anant bé les coses com el Pujante i el Del Barrio líders amb l'Olímpic Can Fatjó per exemple. En canvi, casos com els del Francesc Fos o el Condis m'entristeixen, tot i que estic segur que tornaran a donar molt de sí en el futbol.

Raimon 4barres ha dit...

A veure Ponche Caballero, no és per defendre a La Prèvia, però qualsevol que miri les estadístiques CFIgualada-FC Vilafranca veurà que surten com a favorits els anoiencs, és simplement dir una obvietat, no una dada perquè sortin derrotats. A vegades això pot esperonar encara més...això ja serà tasca d'en Puchi...
A veure, La Prèvia fa el seu estudi i no pot estar dient tot el dia "lo guapos que somos" que ho som,això està clar, però no podem estar-ho dient constantment... digo yo.
Per altra banda, si mires cròniques de l'any passat de la Prèvia veuràs com els jugadors dels que parles són dels que anava destacant la Prèvia... no va ser elogiat vegades i vegades l'Àlvar..!!! i fins i tot en l'inici d'aquesta competició crec que en alguns comentaris encara sortia el seu nom...

terra ha dit...

felicitats al Valerio pel seu gol d´ahir que ens va donar els 3 puntets i també pel seu Santoral d´avui.
Prèvia molt bó el tema de la Dolce Gabbana a la terúlia d´avui.
El Pere Montserrat ha estat molt correcte al criticar al alcalde de Vilafranca i la regidora d´esports que encara no han anat MAI al municipal... a que esperen??

terra ha dit...

Qui sap quins noms sonen per a refoprçar el planter del Vilafranca ja que està molt curt d´elements i ademés en te molts de tocats.
Que tal ho va fer el nou fitxatge de la semana pasada? vull saber la veritat.

vicenç ha dit...

Bona nit.
No entenc com en els informatius de Penedès TV. no es fa esmena en els Titulars la victòria i el liderat del degà penedesenc en la nostra televisió local.
Tot i que en el temps d´esports es fa un bon reportatge del partit, tot sigui dit.
Prèvia et costarà molt agafar-me a la travessa i ja ho veus que jo la faig seguidament de la teva.
El que si tinc clar es que quan juguem al camp de la Iberiana esperaré a saber quin arbitre tindrem allà.

La prèvia ha dit...

@terra: Ahir era San Óscar? Em sembla que vas equivocat...
Lo de Dolce Gabbana ha estat una manera elegant de comparar lo que és el vestuari actual amb el vedetisme d'alguns jugadors que han passat darrerament per aquí. Potser dic alguna mentida?
La regidora no ha anat mai a veure el degà penedesenc...? Doncs jo recordo que per la Copa Ràdio Vilafranca si que hi era.
Noms de possibles reforços? Algun ha sonat sí, però això aquest any ho porta controlat el míster. I suposo que en Pepe Fos també hi deu estar treballant com a responsable de l'àrea esportiva.
En Jonathan Medina es va dedicar a complir. No va disposar de gaires minuts i, després de l'expulsió de Tito Caballero, fins i tot va haver de fer funcions de lateral dret degut a la recomposició de la defensa que va fer el míster.
@vicenç: Bé, és habitual eh. A El 3 de Vuit tampoc ho veuràs quasi mai (deu ser filosofia d'empresa o jo que sé). El passat divendres, sense anar més lluny, sortia abans en portada el Catalunya-Espanya de futvolei que s'havia de jugar a Coma-Ruga que la gran victòria al camp de la Gramenet B. I que ara ningú descarregui les seves "ires" envers al company Sauleda que d'ell no n'és culpa.
Que em portes? 6 punts de diferència? Això en dues setmanes està retallat!
Queda molt encara per anar al camp de la Iberiana... Però sí seria bo tenir un àrbitre "valent". Per cert, en el seu blog fan una crònica on destaquen que van ser clars mereixedors de, com a mínim, l'empat i fan referència a un penal no xiulat... És maco això del futbol (i l'esport en general) que depén del color que t'ho miris tens una opinió o altra.

terra ha dit...

Sant Oscar i Sant Valeri i algún més...
ara no em defensis la regidora d´mesports... ja que encara no ha vingut a veure cap partit de lliga, tal com va dir el Presi ahir, el cap de setmana es per "treballar" també hi no per quedar- se a casa amb la familia, per això van voler aquest càrrec, oi.
I pel que respecte als nous reforços, quies demarcacions són les que falten més efectius ?.

La prèvia ha dit...

@terra: No, no, jo no la defenso, només puntualitzava. Em guardaré de posar-me en política. És una cosa que no em desperta ni el mínim interés.
Sobre els reforços, jo crec que faria falta algun efectiu més a la part defensiva i al mig del camp. Si, a més, és polivalent que pot jugar en vàries demarcacions (com li agrada a Puchi) millor que millor.
@BLOGGERS: Us recomano, a qui no ho hagi fet ja, comprar avui Mundo Deportivo on trobareu a la secció FUTCAT un ampli reportatge sobre el Vilafranca i la bona trajectòria que porta actualment.
En declaracions del president, Pere Montserrat, en relació a la rebaixa quantitativa del pressupost per a enguany podem llegir:

"Amb aquesta mesura vaig acabar d'omplir les butxaques d'una sèrie de jugadors de nom que han desfilat pel club amb més pena que glòria i que no van donar l'alçada al camp, ni tampoc no es van identificar amb els colors de l'entitat".

Aquestes paraules corroboren les d'ahir al vespre, a Esports 21, on va admetre que el fet que amb menys diners respecte a altres temporades l'equip estigui donant la cara és una "cura d'humiltat" i que, ara mateix, "no tornaria a fitxar Capillas i Castillejos".
Qui no va poder escoltar la interessant entrevista ho pot fer fent click al següent enllaç: Esports 21 (16/11/09)

vil4fr4nqu1 ha dit...

Sort del "Ibracadabra" i "la prèvia" que van fer 3 i així el "josep sauleda" i jo ens vam estalviar la cinquena groga!
"Terra" com t'atreveixes a criticar a la regidora d'esports per no anar mai al camp? Pensa que existeixen més d'un club esportiu i hauria d'anar a tots, i després que quantes vegades venia l'anterior regidor?
Ah! I té gràcia que ho diguis tu, quan no vas venir-hi el diumenge?

terra ha dit...

Primer de tot, l´anterior regidor d´esports en va venir forçes de vegades i moltes d´elles acompanyat del batlle.
I la segona pregunta com saps qui sòc i qui et diu que no hi vaig anar al camp diumenge passat??

Anònim ha dit...

toma ia xD

esto no acabara asi ha dit...

La noticia del año : Eric Via fixa por el division de honor del Nastic !!!!!!!!!
Ahora kiero ver a los listillos de la fundacion....
Kien desestabiliza ahora?
Kien le aconsejao?
El primer ekipo saldra perjudicao?
Director Juancho San Miguel y profesor Alex Sans lo habeis lograo!!! No kereis al Vilafranca. Solo os preocupa el $. Peseteros. Nos la teneis jurada.
Presi mandalos al carajo de una vez!!

un vilafranqui muy cabreado ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

El líder Reus ha fet 20 gols en els darrers cinc partits

El Reus s´ha situat líder de Tercera després d´una brillant ratxa de cinc triomfs, en els quals ha fet 20 gols amb un 7-0 al Vilanova inclòs. El seu tècnic, Santi Castillejo, diu que el "més sorprenent és que defensem tant bé amb jugadors ofensius"

un vilafranqui muy cabreado ha dit...

otro que tal baila Santi Castillejo , Pere , le llenastes los bolsillos y mira como te lo paga , este tambien esta involucrado con lo del Eric , tengo entendido que es muy amigo del "profesiona" Sans , al menos este comentaba que el Reus jugaba de la forma que le havia aconsejado al pesetero del Castillejo , a , no os preocupeis que se sabrà toda la verdad , tarde o temprano

Anònim ha dit...

vaya tontitos que hablan por aqui..aah vale que ahora esque un club se va ir a tomar por culo porque un jugador se vaya a un juvenil de DIVISION DE HONOR DEL NASTIC?
aah claro..eso lo que es, es un orgullo por el club y por estos nombres que decis por aqui, porque para ir a jugar a un division de honor antes te tienes que formar como jugador, y eso no creo que lo haya conseguido el solito.
Lo que pasa es que los que hablais sois unos endiviosos y solo pensais en el FCVILAFRANCA, y si pensais un poco en el jugador?
sera que no es 10000000veces mejor ir a dnde decis que ira si esque eso es verda..
en fin que pena da leer lo que dicen ciertos personajes...

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

i de la buena

Anònim ha dit...

esto de el Eric es una tomadura de pelo?

El fichage esta completamente cerrado?

me parece bien por el

un vilafranqui muy cabreado ha dit...

Juanxo , que si te das cuenta , del jugador nadie esta diciendo nada ,vale, segun comento Puchi , el espanyol podia estar interesado , eso si es futbol base o el mismo Barça , te informo que ir al Nastic es como ir a la Damm o Sant Cristobal , que yo sepa no es una potencia , el problema esta en vosotros que sois los que le habeis aconsejado por envidiosos y sobretodo "RENCOROSOS" Y el club , seguro que no se va a ir a tomar por culo, como dices tu , pero habia mucha gente ilusionada esta temporada con el muchacho

satèlit ha dit...

Prèvia que me´n dius de tot això?
Com està el tema de l´Eric Via, es veritat això que diuen per aquí?
Em sorprèn tant!!!.
I crec que heu de deixar de criticar tant a la gent que porta la formació del nanos de la fundació, voleu dir que volen tant de mal al club o als propis jugadors, crec que n´esteu fent un gra massa.

La prèvia ha dit...

@satèlit: Doncs estic tant o més sorprés que tu. Em sap greu perque el Vilafranca perd a un gran jugador però a falta de la confirmació oficial del club, que serà en breu segons he estat indagant des de que ha saltat la notícia, l'Eric Via deixarà la disciplina de la FE At. Vilafranca per a enrolar-se amb el Gimnàstic de Tarragona. En quan sàpiga més sobre el tema seguiré informant.

satèlit ha dit...

Quina llàstima si es cert.
Canviant de tema,heu vist la web oficial de la Gimnastica iberiana, almenys hi han 300 fotos del partit del diumenge passat... quina passada!!.

vil4fr4nqu1 ha dit...

El tema del Via fa pudor!
"terra" No comparem el temps que va tenir l'anterior regidor i el que ha tingut l'actual regidora que tant sols porten 7 mesos, entre ells l'aturada d'estiu, però no és això el que ens ocupa.
Què cony fas preguntant que tal ho va fer el Jonathan Medina diumenge si hi vas ser-hi? Que potser jugues a despistar?

Anònim ha dit...

vamos a ver..el nastic por empezar tiene un equipo en segundaA cosa que la damm no tiene..aun así la damm podriamos considerarlo entre el 3r i 5o club mas potente de catalunya..i de la damm al FCVILAFRANCA(que parece que sea el barça) hay bastanta diferencia!
Y eso de que lo han aconsejado esa gente que dices,,tu qe sabes? que vas a saber tu quien lo a aconsejado y quien no? o simplemente si le a aconsejado alguien? aqui se habla demasiadoo..
y previa..ahora resulta que eric dejara la diciplina de la F.AT.Vilafranca..que yo sepa es jugador del FCVilafranca (FCBarcelona para algunos) que por eso discutiais hace unas semanitas atras no?

en fin, lo mejor que podeis hacer es callaros ya con el tema dl xaval que tiene mas futuro el solito que todos los que hablan tanto juntitos, asi que dejadle hacer lo que le de la gana y lo que sea mejor para el que ya es mayorcito para saberlo, y dejad de molestarle que ya cansa!

josep sauleda ha dit...

Els de premsa esportiva, hem rebut un comunicat del FC Vilafranca confirmant el que es comenta en aquest blog i un altra tema. S’ha donat la baixa al porter Ferran per decisió tècnica i a Eric Via a petició pròpia.
Ja no entenc res, doncs es donen una colla circumstàncies que fan que no ho vegi clar.
Pregunto:
1.- El que hauria de ser una fàbrica de jugadors pel primer equip del Vila, la Fundació, ara resulta que quan surt un bon jugador, el passen a un altre club.
2.- M’agradaria saber si Eric va al divisió d’honor o a una categoria més baixa. En la meva modesta opinió, i em puc equivocar, es pot passar moltes hores a la banqueta, cosa molt dolenta als 17 anys.
3.- En una darrera entrevista a Radia Vilafranca Puchi ens comentava que l’Espanyol li havia posat l’ull a sobre, per tant és mes fàcil que algun equip de la capital es fixi amb Eric jugant un any a Primera Catalana amb el Vila que no pas a la banqueta del Nàstic (i tant de bo jugui, però repeteixo tinc els meus dubtes).
4.- Dilluns el Pere Montserrat va dir que amb la Fundació les relacions no son del tot bones, va dir alguna cosa com, ens saludem però res mes.
5.- M’agradaria saber si el fitxatge és mes una venjança a l’equip de Pere Montserrat que no pas un bé pel jugador.
6.- M’agradaria saber quina moto han vengut a la família Via. Quatre viatges a Tarragona per setmana, a1h. anada i 1hora tornada, es un temps que es pot emprar en altres activitats.
7.- Si s’ha fet un contracte, s’ha tingut tot en compte, per exemple, si Eric arribés a jugar al primer equip, el Vila o la Fundació cobrarien drets de formació?
8.- Si d’aquí, per exemple 2 o 3 mesos Eric es canses, podria tornar al primer equip del Vila (evidentment si Puchi l’acceptés) o pot ser l’enviaran al filial, a La Pobla de Mafumet.
D’entrada han sortit vuit preguntes, però segur que ni ha mes i m’agradaria una roda de premsa per part dels responsables de la Fundació per aclarir tots els dubtes.

Anònim ha dit...

josep sauleda a tu se't enva l'olle em sembla, roda de premsa dels responsables del a Fundació? quines tonteries estas dien??
x cert..algunes preguntes que dius son bastan estupides..

1-Si surt un jugador bo, es bo que vagi am el FCVilafranca, sempre i quan no tingui opcions millors, en aquest cas..un nastic DH li dona mil voltes a un vilafranca.
2-L'eric si va al nastic es per jugar a divisio d'honor i punto, acepta les coses com son i no vulguis trobari arguments en contre per tal d defensar el teu estimat club.
3-No crec que un equip fixi a un jugador a mitja temporada si es per estar a la banqueta, pensa una mica avans d'escriure.
4-Axo ja sera cosa del Vilafranca, la que jo sapiga la fundacio fa el seu treball com la d fer i punto, el que pasa es que el vilafranca es pensa avegades que es el Barça, Madrid, o qualsevol club daquest nivell..i tmapoc fa falta que ens enganyem.
5-Ja te dit que anar a un divisio d'honor del nastic es mol mes bo que a un primera catalana, estas tornan a buscar arguments en contra..
6-Aixó sera problema seu no teu, que mes et dona a tu aixo? no n'has de fer res..bastan ridicul aquest comentari i a part, "quien algo quiere, algo le cuesta"
7-no crec ni que l'hi hagin fet contracte aixo x comensar, i per acabar, la foramció és de la fundació.
8-una altre cosa que tampox es cosa teva..tu ja suposes que l'eric es cansarà..comentari patètic.

enn fi..comenseu a fervus pesats ja, deixeu-lo trnquil!

josep sauleda ha dit...

Tant sols he fet preguntes i res més. Es molt fàcil des de l'anonimat dir coses com,que se m'en va l'olla, que dic tonteries,que faig preguntes estúpides,que pensi avans d'escriure,comentaris patetics, etc. De petit em van ensenyar a no parlar amb desconeguts, per tant, mentres no donis la cara no et penso dir res. Si preguntar és pecat, tota a l'infern.

La prèvia ha dit...

@satèlit: No les havia vist. Realment impressionant el reportatge fotogràfic del partit.
@anònim 00:00: Per al·lusions: A efectes de la FCF, el jugador consta com a futbolista que pertany a la FE At. Vilafranca. Una altra cosa és que el FC Vilafranca tingui el dret de decidir si vol que un jugador de la Fundació s'incorpori a la disciplina del primer equip en qualsevol moment.
Precisament, perquè al noi se li augura un bon futur, ens preocupa el com es fan les coses. Si només fos un jugador del "montón", ja no es suscitaria aquest debat.
Estic segur que tan ell com la seva família hauran pres aquesta decisió amb totes les conseqüències valorant els pros i contres.
@josep sauleda: Efectivament, el club ja ho ha fet oficial tal com dius. De les teves preguntes n'extrec les següents conclusions:
* Tan de bo el Via arribi el més amunt possible en el món del futbol, però estic amb tu que potser estar aquest any a 1a Catalana li hagués servit per a obrir-se camí en un club més important de 3a o 2a B la temporada vinent. Aquest sol ser el camí... Per exemple, en Parxi Atsarà va fitxar pel Cristinenc-Espanyol després d'haver pujat al primer equip amb 16 anys i jugar un parell de temporades amb el Vilafranca.
* És evident que les relacions Vilafranca-Fundació no són les més idònies. Primer, l'embolic a l'hora de pujar-lo al primer equip i ara, com tot sembla indicar, que hagin actuat a esquenes del club negociant la seva marxa. Jo crec que tot ve del fracàs de la temporada passada i que, aquesta relació, és la crònica d'una mort anunciada. Es vulgui veure o no, la Fundació fa molta olor a l'Atlètic Vilafranca i el Vilafranca segueix sent el club més important de la vila. I això, històricament, no s'ha sabut ni se sabrà gestionar mai.
* Drets de formació? Crec que va quedar ben clar en la primera Assemblea de Socis (la de la votació per crear la Fundació o no) que l'objectiu era formar jugadors que arribessin al primer nivell per tal d'ingressar uns beneficis a canvi destinats al club. Si això no és així, o ens van mentir o li han colat un gol al President.
* El Via sempre tindrà les portes obertes del Vilafranca perquè el seu comportament amb el club ha estat exemplar i perquè el món del futbol dóna moltes voltes. El que avui sembla blanc, demà és negre i al revés.
* Gran contestació però deixa'm que jo sí em dirigeixi a l'anònim.
@anònim 00:29: I de les teves respostes n'extrec les següents conclusions:
* Crec que el company Sauleda, després de més de 30 anys fent cròniques i seguint al Vilafranca mereix més respecte que les paraules que has emprat per a dirigir-te a ell.
* Si fem cas al ressó mediàtic (Mundo Deportivo per exemple), el Vilafranca dilluns tenia una crònica de quasi mitja plana (amb foto) i el Juv. D. Honor del Nàstic dues línies comptades en l'edició del diumenge.
* Jo també estic segur que jugarà. És que si no ho fes... seria per agafar a qui l'ha aconsellat i demanar-li explicacions.
* El Vilafranca no és ni el Barça ni el Madrid però té 105 anys d'història i és un dels clubs importants i amb "solera" de Catalunya. Altres, han desaparescut...
@BLOGGERS: Tots aquests comentaris faltant al respecte, anomenant terceres persones que no hi tenen res a veure,... sobren. Que cadascú doni la seva opinió però amb educació i coherència. Tothom tenim el nostre punt de vista però no la raó absoluta ni el dret a insultar. D'acord?

Per acabar, aprofitar per a desitjar-li a l'Eric el millor en aquesta nova etapa. Que només sigui l'inici d'una gran carrera com a futbolista i que si mai torna al Vilafranca, sigui després d'haver jugat a les màximes categories del futbol espanyol i vingui a ensenyar als joves tot el que ha aprés.
Molta sort amic (perquè així et considero) i gràcies pel tracte que ens has dispensat sempre!

Anònim ha dit...

Hola anonim 00:29

Seguro que eres un responsable de la Fundación ja que si no, no hubieras respondido con tanta mala lecha a las preguntas de Josep Sauleda. Yo lo entiendo, a veces las verdades duelen.

Anònim ha dit...

El Via ha fichao por el Nastic porke asin puede salir de juerga por la comarca sin que lo controlen.

un altre vilafranqui molt cabrejat ha dit...

És inacceptable!!!!! aquests del Atlètic son uns fracasats i volen fer fracasar a tothom. Hem el Pere ya li esta bé, aixo de la Fundacio era posarse l'enemic a casa teva, sels habia de deixar que es morisin en la miseria que estaben.
Yo ho arreglaba aviat, convocar a mes juvenils amb el primer equip i si no volen venir... buscar algun caçatalents que busqui nanos joves amb proyeció i que els fixi i els cedeixi al Prat de juvenil!

RAIMON 4BARRES ha dit...

Ahir
Avui
Demà
Sempre
FC VILAFRANCA

Anònim ha dit...

Eric et desitjo tota la sort del mont ets una gran persona i esperem que triomfis el nastic .

Anònim ha dit...

estic d acord amb el sauleda en algunes coses,aixo que diu l anonim de que si el fitxen es xk jugara no es segur e!
sino fixeuvus en molts casos,com huntelaar,roncgalia...i moltes mes casos!el poden fixar x omplir plantilla pero esperu que no sigui aixi!crec pero que es una bona opcio jugar al nastic de DH encara que el nastic no tingui tan bona cantera com la gent es pensa,crec que li hagues sortit millor quedarse al vila i tindria ofertes mes bones!pero clar juantxo i companyia tmbe auran apretat a via a marxarse nomes per fastidiar al pere mntserrat!a lu millor a ia li ha tirat anar al nastic perque es pensara que podra arribar a la pobla mafumet(3a)o nastic(2a),i ojala arribi pero esta molt dificil.
tambe li haura tirat anar alla al tenir aquest grup k el equip mes aprop es el castello,on casi tots els partits els jugara a terres valencianes!
equips k s enfrontaran amb eric via:
castellon hercules villarreal valencia levante elche etc..
i on tmbe nira a jugar sera a murcia i albacete!tot el cap de setmana ocupat!ai els estudis!

Anònim ha dit...

el nastic actualment no té ni camp perque l'annex a l'estadi suposadament està en un deplorable estat o utilitzen ekips inferiors esperant obres de remodelacio. van jugant al camp de la pobla de mafumet

papa via kuants viatges i peatges eh

juanxo aora te toka sakar pexo i decir k gracias a tus gritos via es un gran jugador

sans deja caer la mano para cobrar tus derexos de tus grandes conocimientos cidarf.damm espanol barsa castelldefels vilanova nastic..

n potser es la millor o si

es idoni a rribar a finals d novembre a un ekip d'aquestes magnituds en talant i renom..?

La prèvia ha dit...

@anònim 10:54: S'intuïa que les relacions no eren les millors però tot això que ha passat ho confirma.
@anònim 11:01: No diguem tonteries...
@un altre vilafranqui molt cabrejat: Quina mala baba... No és per res, eh, però el Prat (4t) no és l'únic rival que té la Fundació. També hi ha el Santfeliuenc (2n) i l'Escola Gavà (3r).
@Raimon4barres: Sempre!
@anònim 14:19: Cert. Està enquadrat en un grup amb equips valencians, manxecs i murcians. Toca viatjar!
@BLOGGERS: Aquest migdia, a Esports 14, en Tito Boada ha tractat la notícia i ha entrevistat al míster vilafranquí. En Puchi ha declarat que li va comunicar el jugador personalment: "Me quedé de piedra cuando me lo dijo". I li estranya que tot s'hagi donat tan ràpid: "Estuvo 3 semanas conmigo, después hablamos y él decidió quedarse y yo contar con sus servicios. Además ha sido titular en casi todos los partidos". Sobre la seva decisió, ell creu que "Lo más razonable hubiera sido acabar la temporada jugando en 1a Catalana y el año que viene decidir su futuro. Probablemente en 3a o 2a B" (cal recordar l'interés de l'Espanyol). Li desitja tota la sort del món perquè el noi se la mereix: "Ojalá llegue a 1a División y sea Internacional. Me alegraría". Sobre la possibilitat de fitxar algun davanter creu que "si se puede, se hará, pero hay que entender que la economía del club no es muy boyante y que hay otras demarcaciones también para reforzar".

Anònim ha dit...

si algú encar respon a l´enquesta que s´ha de confiar en la cantera es per matarlo

boicot a la fundació! jo ja li dic atletic vilafranca de nou. passa´ho!!!!

Anònim ha dit...

visca el Atletic Vilafranca, sempre ha sigut millor en el futbol base que el Vilafranca.

terra ha dit...

Pel que llegeixo el Vilafranca i l´atlètic s´odien a mort i mai hi haurà cap President que pugui fomentar tenir bones relacions
Així que millor trobr-hi una solució rapida... pero quina??
L´error va ser que en la fundació atletic vilafranca no hi va entrar cap membre del F. c. vilafranca i ells van fer fer el que van voler tot solets.
quina llàstima.

anti-chiquilin ha dit...

dime algun chiquilinero que haya llegado lejos en el fútbol. Aun gracias del FUTBOL CLUB VILAFRANCA que les ha dado la oportunidad de jugar en 3ª división!!!!!!!!
Sin el FUTBOL CLUB VILAFRANCA no tendríais razon de ser porque vuestros "grandes futbolistas" culminarian su carrera en 2ª Regional y aún dando pena!!!!!!!!

Bote, bote, bote del Atletic quien no vote! Bote, bote, bote del Atletic quien no vote!

El año que viene... Atletic-Quintinenc! El año que viene... Atletic-Quintinenc! laralala laralalalalá Atletic-Quintinenc!

pisha ha dit...

juanxoooo juanxooo juanxo juanxo juanxoooooo hemos venio a embuxacarnos el resultao nos da iguaaaaaaal

envia tu cantico al 1442 con la palabra previa + sms
1.2 euros x mensaje(iva pa la fundacion)

Anònim ha dit...

terra has dao en el clavo! y porke no entro ningun miembro del FC Vilafranca? Monserrat dimisión, nos has llevao a la ruina economica y social! Te peleaste con el Stoixkov y ahora la Fundacio y por tu culpa recibe el club.

Anònim ha dit...

PERO QUE ESTEU DIENT? TANTES TONTERIES JUNTES NO SISPLAU...


"El primer paso de la ignorancia es presumir de saber."

Baltasar Gracián (1601-1658) Escritor español.

Baltasar Gracián Morales ha dit...

El hombre (JJ SanMi) es un ser débil, interesado y malicioso.

El mundo (fatV) es un espacio hostil y engañoso, donde prevalecen las apariencias frente a la virtud y la verdad.

Baltasar Gracián (1601-1658) Escritor español.

La prèvia ha dit...

@anònim 15:10: Jo li seguiré dient Fundació.
@anònim 15:37: Totalment d'acord. "Quasi" sempre...
@terra: Aquesta rivalitat sempre havia existit. El que jo em pensava és que estava enterrada ja. Solució? Ho veig difícil trobar-ne una i menys, ràpida!
El dia que parlem a fons de com, perquè i en quin moment es va crear aquesta Fundació ens hi estarem hores...
@anònim 16:59: En aquest cas que ens ocupa, no crec que el Pere Montserrat en tingui la culpa. Al revés, l'han venut per un plat de llenties.
@anònim 17:21 i Baltasar Gracián Morales: Jo en tinc dues per a vosaltres.

"Las conversaciones siempre son peligrosas si se quiere esconder alguna cosa."
Agatha Christie (1891-1976) Novelista inglesa.

"Y es que en este mundo traidor, no hay verdad ni mentira: todo es según el cristal con que se mira."
Ramón de Campoamor (1817-1901) Poeta español.

Anònim ha dit...

La veritat es que no ho sé perque hi han tantes critiques respecte la decisió que ha pres l'Eric. Jo penso que es la millor decisió que ha pres. I no ho se que parleu si es culpa de la fundació o per venjança(però això sobra molt). Se'n ha anat perque ell vol i s'ha de respectar la seva decisió. Ara deixeu de tocar els pebrots al Eric i a la familia de l'Eric perque ells no tenen cap culpa de res. La veritat es que molta gent dels que han comentat NO TENEN VERGONYA...I VEURE AQUESTS COMENTARIS LA VERITAT ES MOLT TRIST

Anònim ha dit...

Ja tens raó ppobre pare-via amb el viatges i peatges.

Peró per mi ke lesteu lian masa.

deixeu amb pau a l' Eric Via.

pbre nen!!! :(

Anònim ha dit...

prèvia nose com no esborres tots aquests comentaris que fan pena que només volen mal d'altre gent..

Anònim ha dit...

Penso que si al nano li han venut tota una història els del Nàstic, doncs ell allà a provar-ho. Sempre estarà a temps de tornar, però no serà el primer jugador que va a un equip pensant-se que arribarà a internacional i que acabi jugant en un 2a regional a passar l'estona cremat i desenganyat del futbol. Espero pel bé seu que no sigui el cas.
Segon, mai he vist bé això de la Fundació, no estava per formar jugadors pel Vilafranca? Doncs aquí en tenim un exemple. Penso que sempre hi han hagut uns del chiquilin i uns altres del Vilafranca i això no es podrà canviar, jo personalment disfrutava amb aquesta rivalitat que hi havia. Ara, si ens han venut aquest rollo de la fundació i el mateix president diu que no es porten bé, cap a on anirà a parar això? Té futbol base el FC Vilafranca?
En fi, destijar sort al Via i que pensi que això del futbol és molt de sacrifici si vols arribar lluny, perquè qualitat ja ha demostrat que en té.

Anònim ha dit...

Sabeu que els del Nastic no van venir a buscar al Via, sinó que va ser algú de la Fundació que el va anar a oferir.
Molta sort Via, la necessitaras... i al final veuras que t'han enganyat

Pere Fortàs ha dit...

Espero que tot aquest rebombori no repercuteixi amb els excelents resultats del FCVilafranca.

Molta sort Eric, pero no et dexis enganyar!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
juanillo ha dit...

tienes un cigarro?

vil4fr4nqu1 ha dit...

A mi em sembla que estem donant massa importància al tema Via.
1. És un jugador en edat juvenil i de bon començament no estava en la plantilla, va se a rel d'un partit d'entrenament que l'entrenador es va fixar en ell, o sigui podriem haver seguit sense ell.
2. Ha fet molta demostració de tècnica però en efectivitat res.
3. Jo crec que ha estat una jugada de la Fundació, ja que a l'estiu el van voler retenir per poder ajudar al Juvenil, com que ara no poden competir en fer-lo triar entre 1r Equip o Juvenil li busquen una alternativa més atractiva.
4. El primer equip va bé, l'altre dia va sortir un reportatge al Mundo Deportivo, de l'Atlètic Vilafranca ningú en parla i quan ho faci serà per dir que ha desaparescut.
5. Al Via se li ha acabat el fer pinya amb els seus companys del Juvenil anant-los a veure com feia fins ara.
6. Proposo a "la prèvia" treure de la travessa La Fundació, està demostrat que no estan per fer pinya amb nosaltres.

Raimon 4barres ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 2
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = X (1-1)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = X
FEAT. VILAFRANCA- Vista Alegre = 1X
LES CABANYES - LA GRANADA = X2
SANT PAU - SANT CUGAT = 1
MONJOS - MOJA = 2

anti-fundacio ha dit...

el problema del via sera en que com es confii molt la cagar ben cagadada nanu,a lu millor es pensara que arribara a internacional i no!
espero equivocarme xatus!

sempre FCV mai fundacio!

Anònim ha dit...

SI EL VILAFRANCA NO ANES PRIMER ES PENSARIA IGUAL,QUE EL ERIC NO TE QUE MARCHA O QUE SI,QUE PROVI A VEURE SI TE SORT.TE 17 ANYS I LO QUE ESTE QUE FE ES AYUDARLO I SA DESTAR A LA SEVA SITUACIO. LO QUE ESTA CLAR ES QUE ELS DE LA FUNDACIO SON UNS PREPOTENTS QUE ES PENSEN QUE HO SABEN TOT I LA MAJORIA SON ENTRENADORS FRACASATS DEL FUTBOL REGIONAL QUE ES REFUGIAN AL FUTBOL BASE. SORT ERIC

Anònim ha dit...

mare meva lu q s'escolta per aqui. A veure per molta rabia que us fes, qui no aniria a jugar al nastic abans q quedarse en el vilafranca? primer penseu aixo i despres parleu...

La prèvia ha dit...

@anònim 18:11: Només el temps dirà si la decisió ha estat encertada o no. Tampoc cal buscar culpables. Només seria bo que algú ens expliqués com ha anat tot. Transparència. Només això.
@anònim 18:28: Si dius que es deixi en pau a l'Eric Via, perquè "infles" amb el tema peatges, viatges,...?
@anònim 18:55: No ho faig perquè hauria d'estar esborrant la totalitat de missatges (començant pels de la gent que no s'identifica amb un "nick").
@anònim 19:45: Gran disertació la que fas sobre el tema. Corroboro quasi tot el que dius.
@anònim 19:48: Això és el que vull saber jo: com ha anat tot plegat. I tard o d'hora se sabrà.
@Pere Fortàs: Jo també espero que no repercuteixi... El que et puc dir és que a la plantilla li va saber molt greu que un gran jugador i persona com el Via no continués entre ells.
@vil4fr4nqu1: Et contestaré a les teves opinions:
* Sí, però ara que el teníem és una llàstima perdre'l. A més, el míster comptava amb ell com un fixe a l'equip. No era un jugador per fer farcit.
* En aquest equip no està ningú per al lluïment personal. És treball en equip. I això el Via ho tenia ben aprés i ho feia a la perfecció.
* Això, com he dit abans, ja se sabrà...
* I esperem que continuï anant bé. L'Atlètic Vilafranca és història. Ara és Fundació.
* No té perquè. Estic segur que, en la mesura que pugui, seguirà anant a veure el juvenil i (espero) el primer equip.
* Això que dius no té ni cap ni peus. La Fundació com a entitat no ha dit encara res respecte al tema. Tot són suposicions teves.
@anti-fundacio: La sort de tot això és que el Via és intel·ligent i si l'han aconsellat malament sabrà rectificar.
@benzema: Si el volem ajudar intentem opinar sense menysprear a ningú. Si us plau.
@anònim 22:55: Home, sincerament, jo sabent que jugaré amb asiduïtat amb el Vilafranca a 1a Catalana i que hi ha equips com l'Espanyol que em van al darrera... m'hagués esperat a final de temporada. Total, l'any que ve encara és juvenil i podria haver anat igualment a un Divisió d'Honor si no sortia res millor com un 3a o 2a B.

satèlit ha dit...

Estic molt d´acord amb tot el que ha dit en Vil4franqu1, menys en el tema de la travessa.
Crec que esteu exagerant el tema d´aquest noi; penseu que te edat fins i tot per jugar a primera, ara s´ha de valorar la seva qualitat, tandebó pugui arribar molt lluny, seria el primer cas al Penedès, i la veritt es que ja seria hora.
Sembla un valent davanter pero que ens els 4 partits que podem dir que el "coneixem" no l´hem vist pas marcar cap gol.
Tot i així sembla que es força bó el seu futur futbolístic, tot i que la seva familia que de ben segur deu ser algun dels anònims que ha escrit anteriorment millor no es posi amb les opinions del nostre blog.
Gràcies.

Anònim ha dit...

aqui el qe pasa es que ian motes boques que es podrian callar rapit, perque el 98% dels que parleu aqui no en teniu ni puta idea de futbol..x axo dieu las tonterias qe dieu!
pro weno la geen qe no te ni idea del que parla qe ha d fer sino tocar els ous i posar merder?
cla que sii..
ara nomes falta que el fcvilafranca faci un futbol base i hi torni a aver la rivalitat que hi haviaa..(depen com niria be x calla unes cuantes boqetes de les que deia avans, xq en un 95% dels casos el vostre super vilafranca sen nava cap a casa am una derrota)

aixi que ia podeu donar les gracies al futbol base (fundació) que si no fos x aqest club faria pena el futbol base del fcvilafranca..sort qe es va fer la fundacio xq sino..



i una altre cosa..ara us qexeu de que en teoria la fundacio es tenia que fer per aportar jugadors al vilafranca..molbe
nose si us enrecordareu pro la temporada passada es va comensar un projecte am "gent de casa" etc etc etc..i a mitja temporada em sembla q aqest projecte tan prometedor que parlavau sen va anar a la merda no?
el senyor pere montserrat va decidir trencar-lo, i per varia, tirar de talonari i comensar a fixa una altre vegada gen de fora ;)
llavors..ara de que us queixeu?

toot axo que esteu dien es per pura ràbia a la fundació, que enveja en teniu, i per enveja al nastic, que no voleu reconeixer que es un club 1000 vegades millor que el vilafranca!!


per cert previa, ja que fardes tan de "Mundo deportivo"..quan feia que el vilafranca no surtia a un diari? perque fins ara la pena era considerable..i ara pena per classificació i resultats no..però si tu disfrutes miran un partit tal com juga el vilafranca..millor que pleguem, perquè bon futbol no sen veu gaire.
Treball, esforç, sacrifici..el que vulguis, però res més.

Per cert..ara qe eu surtit el diari perque neu primers disfruteu-ho, que ja vurem com acabara aixo que els equips de puchi desprès de nadal acostuman a baixar mol, perque no fan res de fisic, nomès caldria veure els entrenos que fan...

Anònim ha dit...

per aquell que parlava tambe que u sap tot,,qe diu que el via no el van venir a buscar sino que sel va oferir.
que sapigues que aixo es totalment FALS!
pro weno,,aqi x tal de posar merder i parla encontra de la fundació el que sigui! ;)

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

ja sabem que: "ningú no es profeta a casa seva", però es que a vilafranca en sóm els reis, i això hu dic, com tots ja sabreu, pel cas "via", un del pocs jugadors de qualitat que exporta la cantera de la fundació i que com tots els que porten l'etiqueta de "local" se'l maltracta i descuida, i a més, després se'l critica per haver acceptat una oferta, com a poc "suculenta", del juvenil del nastic de tarragona (DH). Fem-nos ho mirar no es potser tan "rata", no costava res incentivar el pobre Eric a suar la samarreta del vilafranca, i no em refereixo a termes econòmics (que també) sinó, i que menys demanar, que fer-li fixa de jugador del vilafranca.
Reflexionem-hi siusplau, reflexionem-hi...

Es de ser inutiles ehh!!!

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

PER TOTS AQUESTS QUE ENCARA VOLEU ENTUSUDIR-VOS EN LA RIVALITAT ATHLETIC-VILAFRANCA, PROVEU UNA COSA: PREGUNTEU A QUALSEVOL JUGADOR DE LA FUNDACIÓ SI LI AGRADARIA JUGAR AL VILAFRANCA...

US ANTICIPO LA RESPOSTA:
100% SI
0% NO

EL QUE US PASSA ES QUE TOTS ELS QUE PARLEU D'AQUEST CONFLICTE ESTEU ANTICUATS I EL PITJOR DE TOT DESINFORMATS (que hi ha pitjor que la ignorancia!!) TOT AIXÒ S'HA ACABAT, ELS NOUS JUGADORS NI TAN SOLS SABEN QUE CULLONS ES EL "CHIQUILIN", EN L'UNICA COSA QUE ESTIC D'ACORD AMB VOSLATRES ES QUE LA FUNDACIÓ ESTÀ ENCAPÇELADA PER L'ENVEJA EN PERSONA I AIXÍ ES DIFICIL TIRAR ENDAVANT UNA COSA TAN NOBLE COM L'ESPORT

Anònim ha dit...

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res xD casi que no las clavat!xD



Repeteixu perquè veig que no ha quedat clar:

IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA!
IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA!
IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA!
IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA! IGNORANCIA!

això és el que teniu la majoria dels que opineu al blog:

1. la fundació està per aportat tots els jugadors que faci falta! via no va deixar el juvenil per anar al vila? es que...

2.el nastic va 2n a DH per darrera el VALENCIA i davant del VILLAREAL

3.que li van buscar equip al Via? a mitja tempurada creieu de debo que li buscaran equip jugant a 1a catalana? per favor com an dit es de ser inutiles ee!

4. Atletic Vilafranca? sen diu Fundació i és el Filial del FCV us agradi o no! perque la gent que realment sap el que hi ha sap que la fundacio es treballa bé la base

5. que esteu dient de que la fundacio intenta desestebilitzar? :S QUE LAN FITXAT EL NASTIC! QE NO LA FITXAT LA FUNDACIO! es que mare meva....

IGNURANCIA MASSA IGNORANCIA

vil4fr4nqu1 ha dit...

"se ma cansat, me cansat daguantar i no dir res" Si se li feia fitxa del primer equip, no podia tornar al juvenil com va fer aquesta setmana, per ajudar-lo en un partit tant important.

Anònim ha dit...

"se ma cansat, me cansat daguantar i no dir res"

és normal que Via fitxi pel juvenil del Nàstic i ningú del FC Vilafranca ho sàpiga.? Dels sis patrons de la fundació, només ho sabian els dos de l'Atlètic. es normal prendre decissions unilaterals com aquesta? Podriam dir al Vilafranca que fitxés dos juvenils que prometin i els hi coloquin a l'equip del Juanxo, sense ni tant sols consultar-li. Veuriem que diria el mister del juvenil.
Mentre les coses no es facin bé, aquest blog seguirà tenin mes de 100 participacions, donant l'opinió i no per això son ignorants.

Anònim ha dit...

aviam que la decisio no la pres el Juancho ni la Fundacio es que no ho entens? IGNORANCIA

Anònim ha dit...

Dober zacetek

Anònim ha dit...

aveure anonim 19/11/09 00:39- com pots dir q via fitxi pel ÇNastic i ningu dl Vilafranca ho sapiga? a cas no va dir puchi que li va semblar molt extrany quan li va dir personalmnt a l'entrenador q marxaria? hi ha gent que parla sense saber-ho tot i a sobre es contradiu.

Anònim ha dit...

Ara ja no entenc res.
D'acord, Juanxo i la Fundació no han pres cap decissió, però si que coneixian l'interes del Nastic i per tant el lògic era comunicar-ho als patrons de la Fundació i entre tots valorar el tema analitzant avantatges i inconvenients del fitxatge.
O és que el nastic ha negociat directament amb el Via a esquenes de la Fundació.? o no serà que hi ha euros pel mig i es clar, la pela és la pela com es deia abans.

josep sauleda ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = X (1-1)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = X2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = X2

La prèvia ha dit...

@satèlit: Sou pesats amb que no havia marcat cap gol. Ja ho va fer l'any passat. Ell estava per ajudar no per ser "pitxitxi" de la categoria.
@anònim 23:28 Només tu tens idea de futbol? Cal un carnet per a que cadascú pugui donar la seva opinió? No siguem hipòcrites... Si no t'agrada el que es diu, exposa els teus arguments (com fas) però no desconsideris als demés creient-te l'amo de la veritat absoluta.
No entens que si el FC Vilafranca fes el seu Futbol Base de nou aquesta rivalitat que dius ja no existiria perquè l'At. Vilafranca ja no existeix?
No sé qui ha de donar gràcies a qui. Per començar, de l'actual Juvenil et puc anomenar diversos jugadors que van sorgir de la base del FC Vilafranca quan hi havia l'entesa amb el Hristo Stoitchkov. I després, el futur de l'At. Vilafranca com a club era molt complicat i la creació de la Fundació va ser una via de sortida per a que molta gent que treballa en el Futbol Base pugués continuar fent la seva feina.
Aquí volia anar a parar jo! Potser tot això ve de la rancúnia pel que va passar la temporada passada i ara no poden veure que l'equip va bé. (No hauria de ser així però...)
Ràbia a la Fundació? Enveja del Nàstic? Jo estic orgullós de ser del Vilafranca. No em cal mirar més avall ni més amunt.
Actualment disfruto com un verro perquè l'equip va la mar de bé i quan vull veure bon futbol vaig a veure partits de 2a Regional (el Moja, La Granada, el Molanta,... estan fent una gran temporada).
N'estava segur que esteu esperant la davallada del primer equip. Sincerament, tant me fa. Però m'ho esperava...
@se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res: Qui l'ha maltractat al Via? Crec que el tracte que ha rebut de la premsa ha estat exquisit. I si no és així, que es digui.
Exacte... el Vilafranca l'ha d'incentivar econòmicament i esportivament però en cas de traspàs qui se'n beneficia és la Fundació... Això no té ni cap ni peus.
Per sort els jugadors de la Fundació no estan empeltats d'aquest ressentiment que veig que encara existeix...
@anònim 00:27: Veig coherència en el que dius. Només em queda un dubte: si el Gimnàstic és qui ve directament a fitxar en Via, perquè no es tracta el tema entre les tres parts afectades (Fundació, FCV i jugador) en comptes de que el club sigui l'últim en enterar-se?
@vil4fr4nqu1: Comparteixo la teva opinió.
@anònim 00:39: És el que deia abans. Cal saber com ha anat tot. Només això.
@anònim 09:15: És clar que ho va saber, però quan ja estava tot decidit. Potser el Vilafranca hagués intentat fer-li veure al Via que quedar-se aquesta temporada amb el primer equip també li podria haver estat beneficiós.
@anònim 11:35: Jo cada vegada entenc menys també. I no em puc creure que el jugador hagi negociat directament. No són maneres. Coneixent una mica a l'Eric, sé que no haurà estat així.

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

la previa:

1r. jo no he dit res dels periodistes, jo hem refereixo és que si es té tan d'interès en un jugador se'l ha de lligar el millor que es pugui, sino després passa el que passa...

2n. DESPRÉS PASSA QUE EL JUGADOR, NO TE CAP LLIGAM AMB EL CLUB I ELS SEUS RESPONSABLES SON ÚNICAMENT ELL I ELS SEUS PARES...
SUPOSANT QUE EL PUCHI S'HAGUES ASSABENTAT DE L'OPERACIÓ AVANS D'ESTAR TANCADA, TAMPOC HAGUÉS TINGUT NI VEU (buenu, veu si que en té l'home, com podeu comprovar als partits) NI VOT!!!
QUI HA DECIDIT EN ÚLTIMA INSTANCIA HA ESTAT EL JUGADOR, I SE'L HI HAURIA DE PREGUNTAR AMB ELL, QUINS HAN SIGUT ELS FACTORS MÉS INFLUENTS EN LA DECISIÓ:
M'ATREBEIXO A ANOMENAR-NE ALGUNS:
1R. UN ENTRENADOR, COM A POC, MAL EDUCAT, QUE LI FOT BRONQUES SENSE CAP MOTIU (alguns recordareu un episodi viscut al municipal fa un més)
2n. UN EQUIP DE POBLE (amb periodistes punyents) PER UN EQUIP AMB UNES GRADES FORÇA GRANS (ja m'enteneu)
3r. AQUÍ NO TENIA RES, ALLÀ TAMPOC, PERÒ ALMENYS PORTARÀ EL NOM DE GIMNASTIC DE TARRAGONA A L'ESQUENA

i buenu, que tots aquests que us penseu que hi han hagut comisions i maletins... JAJAJAJA ... FUTEU CAGERA HOME... JAJAJA...

SE VA A VER... SE VA VER UN FOLLON QUE NO SABEN NI DONDE S'HA METIO!!!

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

VIL4FR4QU1:

SI EL VIA VA ANAR AMB EL JUVENIL AQUEST DISSABTE NO VA SER PER EXIGENCIES DE LA FUNDACIÓ.

EL SR. PUCHI NO L'HAVIA CONVOCAT

NO SIGUIS INGENU AMIC MEU, O ES QUE ET PENSES QUE EL PUCHI ES TAN GENERÓS, AL SR. PUCHI LI IMPORTA TRES PITUS EL JUVENIL, LI IMPORTA TRES PITUS SI JUGA CONTRA EL 2N O L'ULTIM,

I ESTO ES LO QUE NO ME GUSTA, QUE NOS EMBAUQUEN, QUE HAY ALGUNOS QUE DICEN QUE SON DEL VILA I NO LO SON, QUE SINO, NO LOS LEERIA NI LOS ESCUCHARIA NADIE...

O SEA QUE...
AL VIA!!!!!!
ayy!
AL LORO!!!

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

previa:

M'AGRADARIA QUE EM DIGESIS ALGÚN D'AQUESTS JUVENILS, QUE SEGONS TÚ, PROVENEN DEL STOICHCOV, ES QUE A MI NOMÉS ME' VE UN AL CAP, I NO CREC QUE EL CONEGUIS

o SIGUI QUE INFORMA'T AVANS DE PARLAR, O COMENSARÉ A PENSAR QUE ETS UN DEMAGOG...jijijijij,
JAJAJAJ, JEJEJEJE

VAS A FLIPAR... PALABRA!!!

Anònim ha dit...

veig que comença a sortir gent amb una mica d cap.
Previa també m'agradaria que diguessis quins juvenils provenen dl Stoiktov?
Ara be, encara no he escrit i vull parlar.
La fundacio esta per ajudar el vilafranca, ja hoy va fer la temporada pujant a pere roca i varis juvenils, entre ells via. Ara bé resulta potser que vilafranca se li queda petit, doncs el q ha d fer es marxar a un altre equip aveure si pot asegurarse la vida jugant a un 2A o 2B no? pq quedant-se aqui mai ho farà. A més a més, al vilafranca podrà tornar sempre que vulgui si manté aquest nivell, en canvi anar a un nàstic per no dir d'altres que s'havien interesat no sempre ho podrà fer.
Per cert, la decisió ha estat presa unicamnt per ell i els seus pares, mirant els avantatges i inconvenients ja que estudia,... i no crec q hi hagin diners pel mig per la fundació o vilafranca.

Jaume ha dit...

"Se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res", no fa falta que cada vegada fiquis una frase de l'APM, es fa una mica cansat.
Vaig a opinar, però reconec que no estic el suficientment dins com per saber-ho tot.
El tema del Via com a vilafranquí que ho segueix des de fora, em desperta realment tristesa, més que res al veure com us foteu "d'osties" uns i altres que representa que sou del mateix poble. Es nota certa tírria entre ambdues parts, i realment crec que sino es supera això, no anireu mai enlloc, perquè aquí el que queda debilitada es la relació FCV-Fundació(això ho llegirà TOTHOM), i no pas la trajectòria del Via, que és molt lliure de decidir el seu futur(per molt que alguns creiem que s'equivoca).
Siusplau, una mica de seny entre tots plegats. Si teniu problemes us els dieu a la cara i els resoleu si podeu, però deixeu de despotricar des de l'anonimat, que no aconseguireu res(a part de crear més mal rollo).
Reflexioneu-hi siusplau, sincerament!
Salutacions a tots

La prèvia ha dit...

@se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res: Abans que res, suposo que ets de l'entorn molt proper al jugador (amic segurament) perquè en tot el que comentes ho fas demostrant cert coneixement de causa.
No dius res dels periodistes... i poc després dius que són "punyents"? (sense comentaris)
El jugador no tenia cap lligam amb el club? Doncs on jugava? Al Despertaferro? O a la Monistrolenca?
Cal recordar que va ser el Vilafranca qui li va donar l'oportunitat de donar-se a conèixer fent-lo debutar a 1a Catalana amb 16 anys? Si no ho hagués fet, estaria ara al Gimnàstic? O sortiria avui a Mundo Deportivo la notícia del seu fitxatge?... Siguem coherents i agraïts.
Sobre els juvenils, he dit "sorgir" no "provenen". I et puc anomenar en Jordi Rubio, Marc Campesino, Dani Antolinez,... i abans altres com en Ramon Gutiérrez, Carles Molas, Manel Ventura,...
@anònim 14:09: Per fi una persona coherent amb una opinió argumentada i sense necessitat de fer servir males paraules i desprecis. Gràcies!!! Veieu que és fàcil?
A veure si serveix per a donar carpetàs a l'assumpte d'una vegada a l'espera que els responsables de les dues entitats ens donin les explicacions adients. Ells són els que han de parlar.

La prèvia ha dit...

@Jaume: No havia llegit el teu missatge. Totalment d'acord.

Anònim ha dit...

juanxo es ora de sacar pexo como cuando einard se fue al espanyol.seleccion,barsa i racing

aora el via se va al nastic i veremos como i donde acaba

veremos si el juvenil saldra salpicado por esta baja como equipo i animicamente
ellos n tienen a veces ni posibilidad de subir al segunda regional,menos de star en el vila i muxisimo menos venderse a otros clubes de mayor nombre i nivel pk simplemente los kieres todos para ti para este juvenil primera division k aun asin t piensas k subireis seguro. el tiempo pondra a cada uno en su sitio pero tus xillidos espero k se calmen algun dia ya que xillar a la gente n creo ke ni sea el mejor ni el mas aconsejado metodo de entrenar enseñar. dejando la excepcion de puchi que es una locura de persona


saldra en el libro de la fundacion como ya se izo en el del atletic?

toda la plantilla del nastic cobra mensualidad i pluses por entrenos victorias..


eric que vayan bien los km,peajes, convocatorias,viajes..

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

pere montserrat que en deu pensar??

como te enganche bien enganxau! ha dit...

a via no se li queda petit el fcvilafranca ni molt menys!
tampoc a destacat ni mol menus en el vila,a pogut tenir vons detalls pero no a participat gaire!
jo crec que ha desperdicat una bona oportunitat

un altre vilafranqui molt cabrejat ha dit...

em fan gracia aquestos comentaris dient que es una oportunitat de progresar i jugar a 2A o 2B. Ha fixat pel juvenil, no pel primer equip! espero que el via ho tingui clar!!! no sigui que no sapiga ande s'ha metio!!!
Sempre està a temps de tornar al Vilafranca, igual que per marxar depén de la seva decisió (amb tot el dret del mon) per tornar faltara que el Vilafranca el vulgui, i de la manera que ha marxat per molt bo que sigui no el recuperaria pas! Com que es tan bo segur que trobara algun equip de primera o de la Champions que el vulgui i corrariem el risc que ens torni a dexar amb una ma al dabant i la altre al derrera.
I dexem ya de parlar d'un jugador que ha demostrat que no és ni ha sigut mai del Vilafranca.

Anònim ha dit...

ja que parleu de l´Einard Torrents us puc dir que ha fitxat aquesta temporada pel Rayo Cantabria de la tercera divisió.

terra ha dit...

Un cas similar podria ser el de Sergi Condis...va voler marxar en l´edat de juvenil per fitxar amb Blanca Subur dient que allà el camí per pujar era més directe... i resulta que li van vendre la moto.
Prèvia mes o menys?

Rai ha dit...

Impressionant les tonteries que dieu... que sapigues que el Via possiblament ell i la seva familia son molt mes del vila que tu... que és un pas enrere anar a ajugar a DIVISIO D'HONOR anant 2n? que juguen copa del Rei contra els millors equips estatals? de debò penseu que és un pas enrere anarsen del Vilafranca al NASTIC? sisplau penseu... Jo també magradaria cada dia veurel jugar al nostre equip i ia esta pro que necessita tirar endevant!QUe jugara a segona segur? ningu ua dit axo!! ara tasseguru jo que en te mes possibiltats al Nastic que aqui! un altre: que no se lia vist calitat? per favor ome que quan tenia ell la pilota i sajuntava am el Puchi feien unes jugades...
I la FUndació aportara els jgadors que facin falta en cap cas sa negat a donar jugadors!XK és el seu filial i u continuara sent...

un altre vilafranqui molt cabrejat ha dit...

yo no estic discutin que se n'envagi al Nastic, discutexo la manera de fer-ho. Pel que sembla no va comunicar ré al vilafranca fins al final i els de la fundacio ho sabien i no deien re tampoc.
Una altra cosa tambe es si va ser la Fundacio que el va ofertar, ya se sabra.

Percy B. Suárez ha dit...

Tot això sincerament fa mal a la gent que estima el futbol. El jugador o qui hagi decidit (pares per exemple) són molt lliures de prendre la decisió que creguin oportuna, i la resta crec jo, hauriem de RESPECTAR la decisió i esperar que les coses li surtin el millor possible i deixar les portes ben obertes SEMPRE per un possible retorn. Aquests comentaris ofensius cap al jugador no els entendré mai, encara que em sàpiga greu que marxi com a jugador del FC Vilafranca.
El foc creuat que hi ha aquesta setmana al blog també em sap greu, no es defensa a un club o un altre menyspreant-lo, sinó ajudant al teu propi a créixer. La rivalitat no s'exerceix des del menyspreu. I si a Vilafranca hi ha dos posicionaments futbolístics que no poden conviure junts, doncs ja se sap que és el que s'ha de fer...un retorn al passat, potser?
però ningú hi guanyarà amb l'insult i el menyspreu, potser si el naixement de la fundació s'hagués fet amb millor criteri, ara, no estarien passant aquestes coses... i d'això no en té la culpa el VIA.
Via com a seguidor del FCV em sap greu la teva marxa, però molta, molta sort.

Anònim ha dit...

vaya inutils akets que diuen totes akestes coses del via...esteu demostran que a casa vostra no us han educat..

La prèvia ha dit...

@anònim 14:44: Al Juvenil no l'afectarà perque ja porta algunes setmanes sense ell i no ha baixat el rendiment. A més, en teoria, han d'estar contents i orgullosos que un company i amic pugui aspirar a millorar en la seva carrera com a futbolista.
@anònim 14:51: Tothom esperàvem molt del Via, però no se li pot recriminar que hagi pres una decisió que ell creu que serà beneficiosa per a ell. Prou d'una vegada de posar en dubte a l'Eric!
Ja li preguntarem al President que en pensa, no pateixis...
@como te enganche bien enganxau!: Si amb 17 anys et pugen al primer equip i et posen de titular només arribar... serà que quelcom de bo tindràs, no?
@un altre vilafranqui molt cabrejat: Doncs és clar que el Vilafranca veuria amb bons ulls el seu retorn d'aquí uns anys! Estem com per anar refusant bons jugadors i, a sobre, de casa...
A mi, amb el seu treball dins del camp, m'ha demostrat que si sentia els colors com el que més.
@terra: No ho recordo... Després va anar a l'Espanyol i posteriorment al Cornellà. És que no és fàcil arribar a dalt de tot. Els escollits són pocs, però si no ho proves no ho sabràs mais. Hi ha diferents camins per a arribar-hi i en Via ha decidit triar aquest. S'ha de respectar i punt. El temps dirà.
@Rai i @raimon4barres: Sort dels asidus al blog com vosaltres que sabeu explicar amb detall la situació i sense menysprear a ningú. És un plaer tenir-vos cada setmana participant d'ell. Gràcies!
anònim 17:21: No podem anar demanant educació i en la mateixa frase deixa anar un insult...!!!

Anònim ha dit...

crec que va sent hora que algún membre de la fundació dimiteixi(que no anomenaré per respecte)

Sens dubte, seria un bon moment per fer-ho

Anònim ha dit...

n'estic d'acord. Lafundació ara per ara ésun ENGAÑABOBOS

vil4fr4nqu1 ha dit...

Mireu companys jo també estic indignat amb com han portat el tema els membres de la Fundació. El tema de la fussió es va aprovar per part dels dos clubs, tot i algunes veus crítiques, i el President va ser qui va fer les negociacions per tant és responsabilitat seva de no haver lligat bé aquests casos.
El blog és del FC Vilafranca, no de la Fundació així que no perdem més el temps, ja hem parlat prou, tanquem el tema i parlem del que realment ens interessa, que anem primers!!!
Important: si pugem de categoria, l'any que ve jugarem a 3A on milita la Pobla de Mafumet, filial del Nàstic, potser ens retrobem. O sigui, tots a animar el Vilafranca per pujar a Tercera!!! Que aquest afer no ens afecti és la millor resposta, més que molts insults que s'han deixat anar.

"se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res" no sé si el Puchi no el va convocar perquè ajudés al Juvenil o no, però l'important és que si un dia no pot jugar amb el primer equip pugui jugar amb el Juvenil, a la seva edat és molt bo tenir continuïtat. A més, ha entrat a la plantilla amb la lliga començada, cal fer-li una fitxa del primer equip (per pagar un altre cop) quan amb la de la Fundació pot jugar igual, i a sobre pot tornar amb el Juvenil quan es cregui convenient? Pense-m'ho!

Anònim ha dit...

JO SOC PARTIDARI DE LA FUNDACIÓ PERÒ TOT JA FA UNS MESOS QUE NO HI VEIG AIGUA CLARA... PER CERT NO CREIEU QUE LI HAN VENGUT LA MOTO AL ERIC?

no hos u prengeu malament, jo respecto la opinió de totom i si l'eric a triat això dons no hi ha més a parlar, espero que li sigui de profit.

Una mica d'educació per aquets que parlen despectivant a tothom.
El juanxo fa la feina que ha de fer, si la fa be o malament ja és cosa seva, no vostra.

Anònim ha dit...

vil4fr4nqu1

Dacord amb tu. Aquest any és nostre. Ara toca pensar am ligualada

Anònim ha dit...

LA VERITAT ÉS MOLT MÉS TERRIBLE QUE LA FICCIÓ

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
carles duran ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Donat que això començava a agafar un caire on l'insult predominava per damunt de la opinió, m'he vist obligat a eliminar aquells missatges ofensius i així seguiré fent-ho en la mesura que continuïn sent publicats.

La prèvia ha dit...

@anònim 19:15: Dimissió? No, tan sols explicacions. És el mínim exigible.
@vil4fr4nqu1: A veure si és veritat i aparquem el tema "Via" i ens centrem en l'important partit de diumenge al camp de l'Igualada. Disfrutem del bon moment esportiu que atravessa l'equip.
@anònim 19:50: La Fundació com a idea de treball conjunt entre totes les entitats pel bé de l'esport vilafranquí era correcte. En el que va derivar no deixa de ser una entesa entre dos clubs per paliar cadascú les necessitats de l'altre.

javindreu ha dit...

Sort al Via, espero que aprofiti aquesta oportunitat. Em sembla trist que es critiqui al Via, per ell és una bona oportunitat i ja està la seva familia per valorar tot lo que comporta anar a Tarragona cada dia.
D'altre banda, entenc que Fundació i FC Vilafranca no van de la mà,oi? És normal que passin aquestes coses sino hi ha relació entre les dues parts. El que m'agradaria saber és si han ofert al jugador els de la Fundació o realment l'han vingut a buscar els del Nàstic. Perquè si el Puchi deia que sonava per l'Espanyol ...

PRIMER DISPARO CON BALA ha dit...

YA SE PORQUE LA FUNDACION , HUY PERDON, EL ATLETICO VILAFRANCA HA OFRECIDO EL JUGADOR AL NASTIC, COMO TODOS SABEIS, O NO , ESTOS SEÑORES COBRABAN DEL AJUNTAMIENTO LA NO DESPRECIABLE CANTIDAD DE 30.000 EUROS , SI SI 30.OOO , ..A PARTIR DE ESTE AÑO ,ESO SE ACABO , POR LO CUAL NO SERIA DESCABELLADO PENSAR EN UNA REMUNERACION POR PARTE DEL NASTIC . PENSAR QUE LOS SUELDOS DE JUANXOS & BOIS SON BASTANTE ELEVADOS.
VIA , TODA LA SUERTE DEL MUNDO, TE LO MERECES

Anònim ha dit...

no siguis hipocrita. a mi man dit avui que el sr.tito boada ha intervingut en el fitxage. i no m'extrañaria perque el si se mueve por dinero... juancho no estas sol

laukirik ha dit...

madre mia PRIMER DISPARO CON BALA ha dit: antes de decir semejantes tonterias estaria bien que te informases lo mas minimo para no quedar tan mal como acabas de quedar. Primero, el atletic no le ha ofrecido via a nadie, ya le estaba bien que estuviera jugando en el vilafranca, y sino q puedes decir dl supuesto interes dl villareal, español, damm,... esq se lo han ofrecido como quien vende un ordenador? pues como ha estado jugando bien siendo juvenil en primera catalana pues esta claro q lo han ido siguiendo.
Y segundo, para q te enteres, el año pasado debido a la crisis, el atletic no tuvo el soporte economico que cada año daba el ayuntamiento, y tuvo q subsistir como pudo, con la vuelta dl dinero d la loteria,... Pero este año, por suerte, si q han dado esa cantidad prevista, asi q no les ha hecho falta para nada "vender" a via para sacarse un dinero.

Anònim ha dit...

nastic o vila??
2a o 1a catalana???

jo ho tinc bastant clar...

Anònim ha dit...

ya veremos si del juvenil pasa al primer ekipo,el segundo ekipo esta en segunda regional i dan bastante pena..


rai espero k el via arribi mes lluny k tu i els teus dos germans i k sapigues k tasembles molt al jordi cruyff

vinyets

Rai ha dit...

que dius??

Anònim ha dit...

millor m'estalvio els comentaris...


ollé.

Anònim ha dit...

Dels 134 comentaris que he vist...crek que el de l'anònim de les 22:30 es el que esta més fora de lloc...pke ia em diras a ke ve aixo..
No entenc com pots enviar crítiques amb el nom d'anonim..el ke aixo demostra es que com a persona ets un zero a l'esquerra!
Aixi que cruiff...mai sabrem a qui t'assembles tu no? pessim!

Anònim ha dit...

l´any que ve : Vilafranca -Pobla mafumet a tecera divisió i el Rafa Moral marcant a L´Eric Via....impresionant.

Anònim ha dit...

si previa amb 17 añs te molta cosa vona pero si a jugat mols partits de titular a sigut tmb perqe el presi segur que o manava i al puxi tanbe li feia gracia que fos titular!

ESPIRALL FOREVER ha dit...

como que el Atletic Vilafranca ha recibido 30000 euros del ajuntamiento , si eso es verdad , como es que los demas ni un duro ? pues con lo mal que estamos en el Espi nos iria de fabula , a unos si otros no..que verguenza , todo esto es un mamoneo

Anònim ha dit...

A l'espirall 15.000€, que tampoc sé si és cert els 30.000€ de la fundació.

http://www.vilafranca.org/doc/doc_82812377_1.pdf

La prèvia ha dit...

@javindreu: Una vegada més, un dels asidus al blog posant una mica de seny i coherència. A mi també m'agradaria saber la veritat del cas.
@PRIMER DISPARO CON BALA: Parla amb propietat que després passa el que passa...
anònim 21:56: El Tito Boada? Això ja frega la bogeria col·lectiva.
@laukirik: Y, per curiositat, quina quantitat era?
@anònim 22:18: 2a A? Això és una hipotesi de futur... El present era 1a Catalana.
@anònim 22:30: Home, el Gimnàstic B va 3r a 1 punt del 2n i a 6 del líder... A més, als equips filials tampoc se'ls exigeix classificacions sinó formar jugadors pel primer equip. Cal recordar també que tenen entre mig a la Pobla Mafumet (3a Div)...
@Rai: Ni cas.
@anònim 23:25: Sí, millor.
@anònim 23:32: N'hi ha hagut bastants fora de lloc...
@anònim 23:35: I millor un Vilafranca-Lleida marcant al Marc Sellarés...? No siguem dolents...
@anònim 23:50: Això! El Puchi el farà jugar perque li fa gràcia. El míster no es casa amb ningú. I si no hagués treballat per a ser titular hagués anat a la banqueta. Ah! I el Pere Montserrat insinua qualsevol tipus de cosa amb l'aliniació i als dos segons el míster està a casa seva veient la televisió i ja s'ho faran. Sembla mentida que no el conegueu encara.
@ESPIRALL FOREVER: Ja t'han contestat amb el segúent comentari.
@anònim 09:02: Gran troballa. Llavors, si l'Espirall-Les Clotes ha rebut aquesta subvenció, des de la Fundació es diu que també, com és que el FC Vilafranca no? Això ho va deixar ben clar el President dilluns passat a la ràdio.

Jordi ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1X
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = X (1-1)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = X2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2

Jordi ha dit...

Ha estat una mica trist l'allau de comentaris amb insults que s'ha viscut aquesta setmana.

Arran d'un tema que no hi té a veure, s'ha desenterrat una rivalitat que crec que ja no hauria d'existir (i creia que pràcticament estava morta). Perquè si bé el FCVilafranca se l'hi hauria d'haver avisat/explicat de l'interès del Nàstic, que pel que sembla no ha estat així, jo no li veig cap relació amb la rivalitat Atlètic-FCVilafranca. Perquè que jo sàpiga, l'Alex Sans va arribar quan ja s'havia creat la Fundació, per tant no té res a veure amb l'Atlètic i el Juancho, tot i que fa més temps i sí que va estar uns anys a l'Atlètic, també ha entrenat altres equips de la comarca (la Granada, Llorenç,...) i tampoc el veig fent "putejant" al Vilafranca perquè se sent molt de l'Atlètic (bé de fet sí que se sent de l'Athletic, però de Bilbao).

Es pot discutir i donar l'opinió de si ha estat una decisió encertada (mai sabrem del cert si l'altra era millor, perquè ja no podrà passar), però no deixarà de ser una opinió perquè ningú pot veure el futur. Potser es queda al Vilafranca, fa una gran temporada i s'hi fixa algú, però jo crec que és més probable que el segueixin jugant a DH, on a priori hi ha més observadors (a 1a Catalana deuria ser el més jove amb diferència, per tant tampoc hi ha cada dia caçatalents mirant el que troben) i més si l'equip del Nàstic va bé (i juga, clar, que és el que esperem).

També m'ha fet reflexionar la gent que considera als jugadors de 2a Regional uns fracassat. Suposo que és el reflex de la societat competitiva d'avui en dia. Però el futbol no deixa de ser un esport. Que jo sàpiga, ningú té l'obligació d'arribar a 1a o 2a (que ja estaria bé arribar-hi). Perquè a part de qualitat i sacrifici necessites molta sort. I molts que no tenen alguna de les dues primeres qualitats, els agrada jugar a futbol i no per això és un fracàs si no arriben a cobrar per jugar o si no arriben a una determinada divisió.

Només espero que d'aquí uns quants anys (si pot ser pocs) desapareixi/s'oblidi la rivalitat Atlètic/FCVilafranca que de fet ja no hauria existir, doncs l'Atlètic ja és història.

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Us deixo la notícia que apareix a l'edició d'avui de Mundo Deportivo:

MALESTAR EN EL VILAFRANCA CON EL NÀSTIC
Existe gran malestar en el Vilafranca tras el pase de Eric Via al juvenil del Gimnàstic de Tarragona. El presidente del conjunto del Penedès, Pere Montserrat, estaba muy dolido con el tema: "Primero tengo que decir que el jugador tenía ficha de la Fundació Esportiva At. Vilafranca de la que yo soy uno de los patronos, aunque ni tan siquiera me han consultado. A principio de la actual temporada decidimos que Via pasara a formar parte del primer equipo del Vilafranca, así que entiendo que el Nástic tendría que haberse puesto primero en contacto conmigo. Creo que los patronos pintamos algo".

La prèvia ha dit...

@Jordi: Genial! Ets tan bo fent la travessa com explicant les coses amb sentit comú.

Pincis ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1X
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = X (0-0)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1 X
LES CABANYES - LA GRANADA = 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2

Mauri ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = X (1-2)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 2 X
LES CABANYES - LA GRANADA = 1 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 2
MONJOS - MOJA = 2

sasgas ha dit...

jolin , jolin , kina semaneta mogudeta k stem tenim , al menys el amic de la "PREVIA" deu star contenc , ja k el blog sta superan tots el records d`entrades , nomes m`agradaria demanar una cosa , stic segur k el menys culpable, es el jugador , crec k entre tots l`en de deixar trankil .... despres de tots aquets comentaris (alguns fora de lloc)per altres en molta rao ,.També considero k despres de la spectacio k a generat aquesta noticia a lo llarc de la setmana , las parts k stiguin implicadas , ens tindrien d`informar de com a stat tot el proses, si u creuent oportù......ve baig per la Kini , x k la vida continua.......

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = 2 (1-2)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1 x
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = 1 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2

Anònim ha dit...

Bona tarda!
Sóc en Sergi Condis. Com deia ¨terra¨vaig marxar del juvenil de l'Stoitchkov per anar a jugar al Cornellà juvenil de DH, la categoria més alta a la que pot aspirar un noi en edat juvenil, és com una primera divisió a la teva edat. Aquells qui heu estat o viviu el món del futbol diria que no costa tant d'entendre com a un noi que porta tota la vida jugant a futbol el que més il.lusió li fa és jugar el més a dalt possible i aquesta categoria ho és. Viatges, jugues a villareal, valencia, camp barça...nois escollits a dit i amb molts numeros per arribar qui sap on, també n'hi ha d'altres que no hi passen i arriben igualment o no. Però des de l'experiència crec que és molt enriquidor envoltar-te de grans professionals i nois de la teva edat (amb experiencies diferents però amb un físic d'acord a l'edat juvenil) i amb això no pretenc dir que no hi hagi bons professionals a d'altres lloc eh! Però crec que podem entendre que és un tren que passa...que en els millors dels casos et pot durar 1, 2 o 3 anys (l'edat juvenil) i després...mai se sap, però com a mínim tindràs aquesta experiència per explicar. Que després jugaràs a primera catalana, a 3a., a 2a.B doncs això és el futur i mai se sap, la sort, l'estar al lloc en el moment adequat, les circumstàncies...tot un cúmul de coses que potser no podem dominar hi tindran alguna cosa a dir.
Jo conec l'Eric personalment i és un noi molt llest i amb molt de seny. Molt humil i molt bona persona i crec que si aquesta, juntament amb els seus pares ha estat la seva decisió ha escollit bé. I el futur...ja es veurà, ara cal que visqui el present i disfruti d'allà on va i els camps que segueixi, s'ho mereix!

Ibracadabra ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = 2 (0-3)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = X2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = X2

La prèvia ha dit...

@Mauri: Benvingut al blog i a la travessa. Suposo que sabràs que començaràs de zero... Però bé, si vols participar no ha der ser impediment.
@sasgas: Content? Quan la meitat dels comentaris són per a fer mal i des de l'anonimat? Doncs, sincerament, no gaire. Totes les opinions són ben rebudes però quan veus que el que busquen és provocar l'enfrontament i es fan des de l'insult i el menyspreu no m'agrada.
Del que estic satisfet és que tots els bloggers habituals de cada setmana heu donat el vostre paré amb educació, respecte i arguments. Més val pocs ben avinguts...
@anònim 15:22: Sergi, gràcies per aportar la teva experiència particular. Pot acabar sent un cas similar. Lo important en aquests casos és envoltar-te dels qui realment et poden aconsellar correctament i, en el seu cas, com tu dius, l'Eric és prou intel·ligent per a saber el que es fa. Després, perque el món del futbol és molt capriciós, el temps dirà si es va prendre la decisió correcta o no. Però, ara, el que s'ha de fer és encoratjar el jugador per a que miri d'assolir les màximes fites.

satèlit ha dit...

Crec que han estat molt encertades les teves paraules Sergi Condis, pero a la gent del Vilafranca ens dol i molt!!.

vil4fr4nqu1 ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = X
ESPANYOL - Getafe = X2
VILANOVA - Palamós = X2
Igualada - VILAFRANCA = X 2-2
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 2
LES CABANYES - LA GRANADA = 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2

satèlit ha dit...

Mauri no val dir a la travessa Igualada- Vila una X i després posar de resultat 1-2, pero esto que es???

Sherlock ha dit...

Bona nit bloggers!! Ja veig que heu estat entretinguts eh aquesta setmana!! Quina tela que té l'assumpte però, no puc opinar perquè no conec els implicats i no es pot opinar si no es coneixen els motius. Només dir-vos que crec que el Vilafranca ha perdut un jugador amb molt futur...

I ara la travessa... A veure si tornem a retallar algun puntet al Jordi!! Donar la benvinguda al Mauri i dir-li al Vicenç que l'atraparé a la classificació general :)

Ath. Bilbao - BARÇA = X2
ESPANYOL - Getafe = X
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = 2 (0-1)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = X
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA =2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 12

Salut! I sort!

Rai ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 2
ESPANYOL - Getafe = 2
VILANOVA - Palamós = 12
Igualada - VILAFRANCA = 2 (1-2)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 12
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2
---
MOLANTA - Masquefa
Tous - RIUDEBITLLES

Quinielista1X2 ha dit...

Ath. Bilbao - BARÇA = 1
ESPANYOL - Getafe = 1
VILANOVA - Palamós = 1
Igualada - VILAFRANCA = 2 (1-3)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = 1
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1 2
LES CABANYES - LA GRANADA = 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 1 2

se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res ha dit...

M'agradaria recordar una cosa: l'eric no tenia fixa de jugador del vilafranca, i per mi, aquest ha esta l'error del club, el qual si hagues tingut una mica més de vista o una mica més de generositat hauria d'haver fet tots els esforços humans i materials per fer que el jugador es sentís còmode.

Cambian de tema, vull també recordar, i hu sé de bona mà, que la fundació és una entitat totalment fidel al vilafranca i que no conserva cap d'aquestes "rencilles", que si que teniu alguns de vosaltres, en relació a l'antiga rivalita entre athletic i vilafranca.

Ara, alguns em retraureu que: si la fundació és una entitat fidel al vilafranca, perquè aquesta no va informar als dirigents vilafranquins sobre les evolucion del traspàs?
I sobre això responc: putser si que la fundació hauria d'haver avisat al vilafranca, però no creieu que ha sigut millor que el jugador decidis sense cap tipus de pressió al radera?
Això hu dic, ja que degut a la seva curta edat i falta d'experiència, potser els arguments o intents de persuadir l'eric, que haguesin sortit de les boques de responables del FC vilafranca, podrien haver introduït en la ment del jugador interesos no merament esportius, ja que l'estatus del vilafranca en una negociació d'aquest tipus sempre hagués estat inferior que el del Nastic, almenys, en el camp esportiu i competitiu.

Conclusió: la fundació hu a fet malament o bé segons com es miri. Malament perque no ha informat alguns dels responsables del jugador.
Bé perquè deixant al marge al vilafranca ha permès al jugador pendre la decisió sense cap tipus de pressió.

Jo m'apuntu al "bé" perqué el vilafranca hagués intentat combençer al jugador en favor d'una decisió, al meu semblar, negativa per als intersos purament esportius.

jo també us estimu


per acabar... com que sé que alguns us agrada i en especial al JAUME:

BONA TARDE AMICS MEUS TOTS,

CUANDO YO SEA PRESIDENTE, HABRÁ MENOS CANAPÉS, PERO HABRA MAS COJONES!!!!

satèlit ha dit...

IMPRESIONANT!!!
Demà a la tarda a primera catalana tansols hi haurà un partit el guixols-Rubí.
i a tercera igualment : el vilanova- Palamós.
Pero no vau dir que els de Vialnova també volieu jugar els matins?

Sherlock ha dit...

Satèlit comencem a jugar als matins a partir de la pròxima jornada a casa d'aquí a dues setmanes

javindreu ha dit...

Amb tans comentaris al blog, ja no sé si havia fet o no la porra, aqui la deixo Prèvia:
Ath. Bilbao - BARÇA = X2
ESPANYOL - Getafe = 1X
VILANOVA - Palamós = X
Igualada - VILAFRANCA = 1 (2-0)
ESPIRALL-LES CLOTES - Ribes = 1
LA MÚNIA - Espluguenc = X
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre = 1
LES CABANYES - LA GRANADA = 2
SANT PAU d'ORDAL - SANT CUGAT SESGARRIGUES = 1
MONJOS - MOJA = 2

La prèvia ha dit...

@satèlit: Ja vaig deixar clar que no hi ha res que impedeixi posar un resultat diferent al signe pronosticat. Això és cosa del que fa la travessa. Li pot sortir bé (perquè a lo millor juga a encertar una cosa o l'altre) o malament (perquè si quedem 0-1 per exemple...).
@Eloi: Un jugador amb molt futur i una gran persona.
@se ma cansat, me cansat daguntar i no dir res: Per a mi, egoístament, genial que li haguessin fet fitxa del primer equip però pensant-ho bé, llavors ja no podria haver tornat a jugar amb el Juvenil i era una llàstima que si algun dia per qualsevol motiu no anés convocat amb el Vilafranca tampoc pugués reforçar el Juvenil.
Entenc que així és i em crec les raons que m'han donat sobre possibles rancúnies envers el Vilafranca i que no són tals.
El que està clar que les coses des de l'àmbit de les persones que han de resoldre aquest assumpte no s'han fet bé. Buscar culpables no serveix de res perquè ambdues bandes argumenten les seves idees i creuen tenir raó. Ara, hi ha una evidència: les relacions entre FC Vilafranca i Fundació ni són les més adients ni estan a prop de ser-ho. Però això és un tema que han de resoldre ells i nosaltres només podem donar la nostra opinió pel que sabem.
El jugador ha decidit el que ell creu que és millor per al seu futur i és lliure de demanar opinió a qui vulgui. Estic segur que qui l'hagi aconsellat serà perquè creu que allò és el millor per al noi. Ja prou difícil haurà estat per l'Eric decidir-se que només falta que tornem a posar en dubte la seva elecció. Desitjem-li tota la sort del món i matem el tema quan abans millor.
@javindreu: Algú hi haurà que amb tot l'enrenou s'oblidarà de fer la travessa...

terra ha dit...

Prèvia , podries dir- me quants equips i poden haber en diferents categories que hagin fet com el vilafranca, un ple en victòries locals, 6 de 6??
merci.
I també si sona algun nom en algun fitxatge d´última hora?

terra ha dit...

algú del blog em recomana algun partit de regional per anar a veure aquesta tarda?

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits jugats fins ara de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

LES CABANYES 1 - LA GRANADA 1
MONJOS 1 - MOJA 3

La prèvia ha dit...

@terra: Responent a la teva pregunta, et deixo els equips que, fins a dia d'avui, han guanyat tots els seus partits com a local a l'igual que el Vilafranca:

A Espanya:
1a Divisió: Barcelona, R. Madrid i Mallorca = 5-0-0
2a A: -
2a B: Eibar (G1) = 7-0-0
3a Divisió: L'Hospitalet (G5), At. Balears (G11), Lorca Deportiva (G13), Tudelano (G15) i Azuqueca Henares (G18) = 6-0-0
1a Catalana: Vilafranca = 6-0-0 / Masnou i Montañesa = 5-0-0
Reg. Preferent: Aiguafreda (G1) = 5-0-0
1a Regional: San Lorenzo (G4), Parets (G4) i Remolins-Bitem (G6) = 5-0-0 / Figueres (G1) = 4-0-0

A l'estranger (lligues europees més importants):
Anglaterra: Chelsea = 7-0-0 / Arsenal = 5-0-0
França: Girondins = 6-0-0
Portugal: Sporting Braga = 5-0-0
Itàlia, Alemanya i Holanda: -

Per tant, només superen el registre l'Éibar a Espanya i el Chelsea a Europa. Satisfet? ;)

Alex ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Més resultats dels partits de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

Ath. Bilbao 1 - BARÇA 1

Anònim ha dit...

Apa Previa, tres de tres, l'unic

terra ha dit...

Gràcies previa per una feina tan ben treballada.
Merci per la bona informació que ens has donat a tots.
Lo del Barça ha fet força mal a les travesses.

Anònim ha dit...

el fcb es queda sense ibra, messi, abidal, toure, marquez..

Així s'ha de guanyar al inter?

Anònim ha dit...

siusplau inviteu al programa del Vila al sabelotodo del Tutusaus de la radio, sempre parla kuan no toca

terra ha dit...

Com va la travessa amb els resultats del matí?
Quina pena el resultat del vila, espero que ara no es digui que s´ha perdut pel merder que hi hagut en tota la setmana amb el Cas Via.
Allò s´ha d´esborrar quan mes aviat millor i guanyar el proper partit al municipal i per quants més gols millor que millor.
De moment dels 4 resultats que se tansols ho ha encertat tot es la prèvia... a veure com acaba.
Tu Mauri que vas apostar per 2 resultats diferents amb el partit del Vila, resulta que no n´has encertat ni un ja que ha guanyat l´Igualada per 2-1.

La prèvia ha dit...

@terra: De res, però cada dia m'ho pses més difícil...
@anònim 02:12: A l'Inter i al Real Madrid! Ai, ai, ai....
@anònim 13:25: Millor que ho sàpiga tot, no? Valorem que portar un programa com Diumenge Esportiu costa molt i no busquem pegues a tot...
@BLOGGERS: Resultats dels partits jugats aquest matí de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

Igualada 2 - VILAFRANCA 1
ESPIRALL-LES CLOTES 6 - Ribes 0
LA MÚNIA 1 - Espluguenc 0
SANT PAU d'ORDAL 3 - SANT CUGAT SESGARRIGUES 0


Per la tarda quedaran:

ESPANYOL - Getafe
VILANOVA - Palamós
FE AT. VILAFRANCA - Vista Alegre

Anònim ha dit...

que sen sap de la gramanet?

La prèvia ha dit...

@anònim 17:59: Ha empatat a casa (0-0) davant el Banyoles.
@BLOGGERS: Resultats dels partits jugats aquesta tarda de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

ESPANYOL 0 - Getafe 2
VILANOVA 2 - Palamós 0
FE AT. VILAFRANCA 3 - Vista Alegre 2