diumenge, 30 de gener del 2011

A 12!!!

FC Vilafranca 3 - CF Vilanova Geltrú 2
Ja "només" queden 12 punts per arribar als "teòrics" 45 que, segons Puchi, assegurarien la permanència a Tercera. I, curiosament, els mateixos punts són els que ara mateix separen al Vilafranca de la zona de descens (si no tenim en compte els possibles descensos compensats de 2a B).
El degà penedesenc no guanyava un derbi contra el Vilanova des de fa més de 35 anys i han estat de nou aquests jugadors qui han trencat amb aquest malefici tal com han fet amb molts altres registres. Ni el fet que els visitants s'avancessin al marcador, ni el penal més que dubtós que ha suposat el 2-2 ni la tensió dels minuts finals han evitat que el Vilafranca s'alcés finalment amb un triomf importantíssim de cara a les aspiracions de mantenir la categoria.

El derbi ha estat quasi com els d'èpoques pretèrites. Només ha faltat més afluència de públic a les graderies (tot i que l'aspecte que presentava feia més goig que qualsevol altre diumenge). A banda d'això, el partit ha tingut tot els alicients que se li demanen a un encontre d'aquesta rivalitat: emoció, gols, nervis, polèmica, expulsions,...
Futbolísticament parlant, Vilafranca i Vilanova són la nit i el dia. Uns, el Vilafranca, amb l'habitual joc directe, ha buscat la porteria contrària constantment i ha gaudit de nombroses ocasions que ha desbaratat un inconmensurable Mario sota els pals vilanovins. Els altres, el Vilanova, amb un joc més de combinació i passada curta, ha tingut més possessió però no s'ha traduït en oportunitats a excepció dels dos gols i una meritòria aturada de Saperas a la segona part.
Són estils o maneres d'entendre el futbol d'una forma totalment diferent i respectables. I segurament tinguin molt a veure amb el tipus de jugadors que disposes. Ara bé, està clar que la practicitat en aquest tipus de categories preval (o hauria de prevaldre) per damunt de qualsevol altra cosa. L'exemple més clar el tercer i definitiu gol del Vilafranca a rel d'una badada monumental de la defensa vilanovina.

Gran Reserva: Els golejadors d'avui. Alabau perquè ha marcat després d'una llarga sequera (15 jornades), Enric perquè dia a dia demostra que està sent un fitxatge d'allò més rendible i Puchi perquè és el termòmetre de l'equip ja que quan ell funciona tot sembla més fàcil.

Vi picat: Si no s'hagués acabat guanyant segurament a hores d'ara estaríem recordant una "malifeta" més del col·legiat Ávalos Barrera. Es pot ser dolent però no fer de la prepotència una virtut. No ha deixat content a ningú. I això és el pitjor que pot escoltar un àrbitre de la seva actuació.

42 comentaris:

Javi_Reusenc ha dit...

12=4partits, la proxima semana teniu un partit asequible (Balaguer) pero el problema avegades es l'arbit que no veu 2 penals clars i aixó fa de que s'acavi empatant el partit.

Molta sort, estem a principis de la 2ª volta i estic segurisim de que el Vilafranca si segueix tal i com va l'any vinent estara a 3ª altra cop.

sasgas ha dit...

javi, pot perillar Santi Castillejo a la bamqueta ?

Javi_Reusenc ha dit...

Santi Castillejo, per mi es una persona maravillosa, a la afició fa coses que no li agrada, ficar un defensa a la delantera, als ultims minuts canviar el mig centre i ficar un davanter(tindria que haver ficat un defensa), el que vol la aficio es que el que tenim com a president Ramon Alabart aquest es el que volem fora i si pogues tornar Caldere o Naxo Gonzalez, l'afició no li agradaria, li encantaria.

Javi_Reusenc ha dit...

Pero de moment no perilla, alomillor a finals de temporada si troben a un altre entrenador, aqui si que podra perillar en Santi i molt

La prèvia ha dit...

LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA

Resultats J23:

sasgas, dtor, ELPRIMERGOL, itokp i Rai = 8
vicenç, Jordi Rivas, Raimon4barres i vil4fr4nqu1 = 7
Jordi, Josep Anton, Eloi i josep sauleda = 6
La prèvia i terra = 4 (TG)


Classificació General:
Rai (1 TG) = 143
sasgas = 136
Josep Anton (1 TG) = 126
josep sauleda = 125
dtor (3 TG) = 123
vil4fr4nqu1 (3 TG) = 120
Raimon4barres (2 TG) = 116
Jordi = 115
vicenç (1 TG) = 106
terra (3 TG) = 106
itokp (1 TG) = 105
Eloi (2 TG) = 100
ELPRIMERGOL (1 TG) = 97
La prèvia (2 TG) = 88
Jordi Rivas = 7


JORNADA 24: 06/02/11 (Pronòstics fins el 05/02/11 a les 15:00 h.)
BARÇA - At. Madrid = X2
Almeria - ESPANYOL = X
Balaguer - VILAFRANCA = X (1-1)
VILANOVA - Llagostera = X
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = X2
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = X
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 2
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1
---
Òdena - MONJOS
PM Tossa Montbui - MOLANTA

La prèvia ha dit...

COPA BERGER DUSSOURD 2011

1a Ronda (JORNADA 20)
A) Rai (EXEMPT)
B) Josep Anton (EXEMPT)
C) sasgas 5-4 La prèvia
D) josep sauleda* 6-6 ELPRIMERGOL
E) dtor 6-0 Eloi
F) vil4fr4nqu1 6-5 vicenç
G) Raimon4barres 6-5 itokp
H) Jordi 5-3 terra

2a Ronda (JORNADA 21)
I) Rai 6-6 Jordi*
J) Josep Anton 6-5 Raimon4barres
K) sasgas 6-7 vil4fr4nqu1
L) josep sauleda 6-7 dtor

Semifinals (JORNADA 22)
M) Jordi 7-6 dtor
N) Josep Anton* 5-5 vil4fr4nqu1

Final (JORNADA 23)
O) Jordi* 6-6 Josep Anton

CAMPIÓ: *** Jordi ***

La prèvia ha dit...

@javi_reusenc: Assequible el Balaguer? Que vols que et digui... Al partit de la 1a volta em va agradar força. És un equip una mica com el nostre: no deixen de lluitar fins al darrer instant. A més, tenen un dels davanters més perillosos de la categoria (Adrià Fernández).

Jordi ha dit...

La veritat és que a aquestes alçades de temporada, el Vilafranca està en una zona molt còmode, a diferència del que auguraven alguns en aquest blog (seguidors d'altres equips picats per la gran temporada a 1ª Catalana).

Des d'aquesta zona permet lluitar els partits sense la pressió extra d'estar en perill.

La llàstima és que no es miri una mica més a jugadors de la comarca. Suposo que sent el Puchi de Barcelona li és molt més fàcil veure partits de la capital.
Però, sense desmerèixer els mèrits del nou jugador d'Eivissa, es fa estrany que es fitxi un jugador de tant lluny (no sé quan l'han vist jugar) tenint en compte que també hi ha bons davanters del Penedès (joves i més experimentats).

Jordi ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = X
Balaguer - VILAFRANCA = X (2-2)
VILANOVA - Llagostera = X2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1X
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 2

La prèvia ha dit...

@Jordi: Abans que res, enhorabona per la teva victòria a la "Copa Berger Dussourd 2011".
Tens part de raó en el comentari eh, però deixa'm que hi afegeixi un petit matís que pot ser important i molta gent desconeix. Quan va arribar Puchi (la temporada passada) abans de fitxar ningú va temptejar la possibilitat de quedar-se amb alguns jugadors que hi havia a la plantilla i que ell considerava aptes per a 1a Catalana. Alguns eren de la comarca (Penedès i Garraf) i molts d'ells van refusar la proposta per a seguir al Vilafranca perquè consideraven que l'oferta econòmica no era adequada. Pels mateixos diners que se'ls va oferir venen jugadors de Barcelona. T'ho puc assegurar. A més, dubto que molts encaixin amb la forma de treballar del míster, perquè de tots és sabut que el jugador penedesenc (des de sempre) és d'un tarannà més acomodat.
Amb això et vull dir que estic d'acord en que a la comarca hi ha nivell per a jugar amb el primer equip, la pregunta és: però ganes?

vicenç ha dit...

Primer de tot felicitar al Jordi.
Ben aviat t´entregarem el premi que et toca per haber guanyat la copa.
Ja l´any passat vas guanyar el títol de lliga, deunidó.


BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = 2
Balaguer - VILAFRANCA = 2 (0-2)
VILANOVA - Llagostera = 1X
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1X
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = X

Diumenge ens veiem a Balaguer!!.

Jordi Rivas ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = 1
Balaguer - VILAFRANCA = 2 (0-1)
VILANOVA - Llagostera = 1
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1X
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 12

La prèvia ha dit...

RECULL DE PREMSA:
* Puchi resuelve en el 82' un derbi entre Vilafranca y Vilanova como los de antes (MUNDO DEPORTIVO)
* El Vilafranca i el Vilanova ofereixen un bon derbi (EL PUNT)
* El FC Vilafranca guanya al Vilanova en el derbi del Gran Penedès (ESPORTSPENEDES.CAT)
* L'hora del Futbol Català (COM RÀDIO) (Del minut 27:36 a 34:38)
* L'informatiu (31/01/11) (RTVVILAFRANCA.COM) (Del minut 20:00 a 26:00)
* El Vilafranca guanya un gran derby en el que els dos equips van buscar la victòria (WEB OFICIAL FC VILAFRANCA)
* Un autèntic derby que acaba amb treballada victòria del Vilafranca (EL 3 DE VUIT)
* FC VILAFRANCA 3 - CF VILANOVA 2: S'imposa el futbol directe dels penedesencs (DIARI DE VILANOVA)
* Garraf al dia (31/01/11) (CANAL BLAU TV) (Del minut 30:50 a 41:15)
* L'estil de joc directe s'imposa al Vilanova (VILANOVADIGITAL.COM)

Anònim ha dit...

Molt bona l´entrevista al Puchi a la Com Radio però perque tots els deportistes diuen "LA VERDAD ES QUE".....

satèl.lit ha dit...

Ens han tornat ha assignar a Avalos Barrera com a col.legiat pel proper partit contra el Balaguer?
Si diumenge es guanya que es preparin els de dalt.

Sherlock ha dit...

Bona tarda a tothom companys!

Primer de tot i vagi per endavant presentar les meves felicitacions a
tots els aficionats vilafranquins pel resultat aconseguit diumenge passat.

Cosetes que vaig extreure del partit de diumenge:

1.- L'arbitre, tot i no deixar content a ningú (totalment d'acord amb tu prèvia)
al meu entendre no va influir en el resultat final. A part de no aplicar el
mateix criteri a tothom,i de pitar decisions en contra i a favor dels
dos equips, sincerament, penso que no va influir en el resultat final.
Almenys, el que volia abans del partit, es va complir, que no era altra
cosa que no fos un xou arbitral el tema...


2.- Respecte el matx: El partit va mostrar la situació de cada equip a la taula
classificatòria. Amb el 0 a 1, no vam saber jugar el partit que fins el moment,
penso que havia agafat color blau i, vam permetre al Vilafranca entrar en el
mateix. Es el que suposa jugar amb els nervis de veure's en 18a posició els uns
i la confiança d'estar en terra de ningú i sense nervis pels altres.
La segona part, va agafar color vilafranquí, que ja va mereixer marcar en l'acció en
que el bo del Valldosera treu la pilota amb la cara, quan ja entrava.
Tot i amb això,ens va arribar un penal, que per evitar polèmiques de si ho era o no,
no va servir per res, perquè va arribar la jugada fatal per nosaltres,
que va decidir el derbi en no rebutjar el perill ni Valldosera ni en Sergi Pérez
(Ànims des d'aqui per tots dos!!)
Així doncs, victòria pel Vilafranca, amb regust amarg ja que, era un partit en que
pel desenvolupament del mateix, en altres circumstàncies no hauriem perdut dos punts i,
fins i tot, no se si haguessim guanyat i tot.

3.- A partir d'ara, espero que tots els rivals de la zona baixa quan us visitin al
municipal, surtin sense cap punt al caseller per tal que tinguem opcions fins al final
de salvació. Tot i que sóc conscient, que de moment, encara depenem de nosaltres mateixos.
En aquest sentit, ens esperen partits claus, contra Palamós a fora i Masnou a casa.
Hem de sumar 6 punts de 6 per tenir opcions reals. El Llagostera el dono per perdut i
si sumem alguna cosa, benvinguda sigui.

4.- No se que passarà a final de temporada però, si baixem, baixarem amb el cap ben alt i,
intentant fer un bon futbol, tenint clar que en una categoria com 3a divisió, no sóm el
Barça. La proposta que presenta el Vilanova particularment m'agrada molt més que la que
presenta el Vilafranca. A vegades surt i a vegades no surt, però com totes les formes de
jugar. Tampoc estic d'acord que sigui més pràctica la del Vilafranca com dius Prèvia.
Torno a dir, que si us surt, la veieu pràctica però, l'any que ve, podeu utilitzar la
mateixa forma de jugar i acabar baixant. El futbol són dinàmiques i sobretot, molta
psicologia...
Només és la meva opinió per això, tant valida o no valida com la resta
Vagi per endavant, que no vull pas que baixeu!! Ans al contrari!! Que
estigueu molts anys a 3a divisió o més amunt!!

5.- El monogràfic, que he fet, era perquè l'ocasió s'ho requeria!
Qui sap si aquest ha tornat a ser l'últim derbi que juguem en anys de forma oficial!

6.- Per sobre de tot, que tingueu tots plegats SALUT! És el més important.

Moltes gràcies per tothom que ha arribat fins aqui en la lectura!! Quina paciència!!

PD: Espero que guanyeu al Balaguer eh!! Fareu bons els 3 punts de diumenge passat i de passada ens donareu un cop de mà!!

vicenç ha dit...

Gràcies Eloi, la teva opinió es molt assenyada i crec que es molt respectada per a tots ja que dius sempre la veritat.
Tandebó a partit d´ara tot us vagi molt millor i podeu salvar la categoria, jo hi confio.
Molta sort i que el diumenge guanyeu al Llagostera que per molt lider que sigui crec que teniu les vostres opcions tal com vau fer contra el Reus.
Ânims i gràcies.

La prèvia ha dit...

@anònim 15:05: Sí, és una mania que tenen molts futbolistes. Jo també m'he fet sempre aquesta reflexiò però un dia vaig intentar posar-me en el lloc del que respón i, en molts casos, la pregunta del periodista "convida" a començar la resposta amb l'esmentada i recorrent frase.
@satèl.lit: Nooooo, és Ávalos Martos!!! (Desconec si hi ha qualsevol relació de parentesc).
I nooooo, no vulguem mirar més enllà de la salvació. Partit a partit...
@Eloi: Gràcies per la teva habitual esportivitat i neutralitat a l'hora d'opinar.
1- Vist a posteriori el resum del partit per televisió, el penal xiulat sembla clar i el gol de Forzinetti mal anul·lat. A més, les mans de Mañosa també eren punibles d'assenyalar pena màxima. Per tant, el que dius tu: repartiment d'errades per una banda i una altra.
2- Sempre dic que els partits en aquestes categories es decideixen per petits detalls i que els errors es paguen molt cars. En la jugada del tercer gol, el fet de voler jugar totes les pilotes potser va perjudicar al Vilanova. Segurament, dos defensors del Vilafranca haguessin rebutjat lluny d'una pilotada.
3- A veure si podem fer del Municipal un fortí però la majoria de visitants són equips de la zona alta.
Pel que fa al Vilanova, evidentment els partits contra els rivals directes seran de vital importància.
4- El problema de baixar de categoria és que tornar a pujar costa molt (el Vilafranca ha trigat 11 anys).
Pel que fa als estils de joc i la seva eficàcia tot són gustos. No discutirem pas, jajaja...
5- Home, estaria bé que no es perdessin aquests derbis per tot el que comporten.
6- Totalment d'acord.

PD: Tant de bo!!! Seria un pas de gegant.

La prèvia ha dit...

RECULL DE PREMSA:
* Parlem del Vilanova (BLOG CF VILANOVA GELTRÚ)
* Tercera: Jornada 23 (FUTBOLCAT) (Del minut 01:56 a 02:29)
* Garraf Esports (CANAL BLAU TV) (Del minut 00:01 a 03:27)
* Puchi "fill" també brilla al Vilafranca (HATTRICKFUTBOL.ES)
* El FC Vilafranca derrota el Vilanova a casa en un partit vibrant i ple d’emoció (EL CARGOL)

Sherlock ha dit...

Moltes gràcies per les vostres paraules companys! Em quedo amb això que és la part enriquidora del món del futbol. Tant de bo, tothom ho tingués clar!
Per cert, el meu vi picat seria per la poca assistència al municipal per veure el derbi. Tota la grada esquerra estava "buida".
´Si no arriba a ser per la gent que va pujar de Vilanova, no hi hagués hagut ni 150 persones... Trist. Molt trist per un equip com el Vilafranca que la seva gent i els seus aficionats no vagin al camp per viure un moment dolç de l'equip. Es la millor situació dels últims anys...!!
Ah! I que un dels principals seguidors de l'equip sigui Canyellenc (me'n vaig assabentar diumenge) té tela.... No és ni de la comarca :) jejej, acaba de demostrar el que dic. Prèvia, has de tenir el cor dividit a partir d'ara, tal i com vas dir diumenge!! ejejej
Canviant de tema, d'aqui poc penjaré la travessa. No me n'oblido no, que a la copa vaig fer el ridicul per aquest fet...

Jordi ha dit...

El que està clar és que el mètode Puchi implica estar molt bé de forma, perquè el joc es basa en anar-hi, anar-hi i anar-hi fins a ofegar el rival. I això provoca que jugadors "veterans" (en general) els costi més fitxar/continuar pel/en el Vilafranca.

Sí, sé que quan va arribar el Puchi alguns components de la plantilla van decidir no continuar, però crec que apart de la retallada del sou, també va influir el que comentava: que el futbol que practiquen els equips del Puchi requereix estar molt bé de forma i per segons quin tipus de jugador pot ser "avorrit".

Però jo em referia també a jugadors joves. Potser ara al mercat d'hivern és difícil convèncer per venir a provar, però en pretemporada no sé si es va "intentar" provar algun jugador de per aquí...

Per últim, després d'escriure sobre el nou jugador eivissenc, parlant amb un conegut, em va fer veure que tampoc deu sortir tant car, ja que segurament el pis on viu és del Pere Montserrat, així que suposo que o no li costa res al Vilafranca o molt poc. Per tant, és més una qüestió de "romanticisme" el fet de "demanar" més jugadors d'aquí.

LA POBLA MAFUMET ha dit...

JORDI I ERIC VIA QUE?? ES JOVE I SE LI VA DONAR LA OPORTUNITAT DE JUGAR NO??? PER QUE VA MARXAR?

Anònim ha dit...

no sé els motius pero clar està que un jugador prefereix jugar en un equip que es "toqui" de tan en tan la pilota a fer-ho en un equip que no rasques la bola quasi bé...

Anònim ha dit...

sempre us teniu k inventar noms anomims per criticar a la Fundació

Via va marxar per anar a un puesto millor

La prèvia ha dit...

@Jordi: Home, en Puchi és un entrenador que sempre ha dit que ell confia en la gent jove si tenen les condicions necessàries. De fet, molts dels que van venir amb ell no superaven els 20-21 anys d'edat (David, Ismael, Bacaicoa, Gerard, Dani García,...). I de la cantera, quan va creure que Via o Torrents podien jugar perfectament amb el primer equip no va dubtar en pujar-los i posar-los de titulars. Potser si els dirigents d'ambdues entitas provoquessin que hi ha hagués una millor relació Vilafranca-Fundació tot seria més fàcil. No?
Sobre lo del "romanticisme", jo abans també era d'aquesta opinió però aquests jugadors ens han demostrat que no cal ser de la comarca per a sentir els colors i defensar-los amb orgull i dignitat.
@LA POBLA MAFUMET: Via va decidir anar al Nàstic per dos motius bàsics: primer perquè van considerar que tenia encara marge de millora i allà seguiria amb la formació iniciada a la Fundació i després perquè és evident que tenir per damunt a un equip que està a 2a A en un moment donat et pot obrir moltes portes de cara al futur. Què passarà un cop acabi la seva etapa de Juvenil?
@anònim 20:10: Totalment d'acord. Lo millor és opinar amb el "nick" i, a poder ser, a cara descoberta. Ara bé, tu també ho has fet com a anònim... jajaja.

Jordi ha dit...

Si estic d'acord que el Puchi confia amb gent jove. Per la manera de jugar dels seus equips, és millor en la meva opinió, a igualtat tècnica, unes bones cames fresques (jugadors joves) que l'experiència (jugadors veterans) sobretot de migcamp en endavant.

El que volia dir és que també hi ha jugadors joves de la comarca que estan jugant a 1ª o 2ª Regional als que se'ls podria provar. Pot ser que no encaixin en el que busca Puchi, però no costa res provar-los en pretemporada.

Sobre la relació dels dirigents Vilafranca-Fundació, si és veritat que hi ha problemes (des de lluny no sé si és cert o fins a quin punt estan enquistades) és una llàstima, perquè la idea de crear la Fundació era potenciar el futbol base de vilafranca, ajuntant els millors jugadors de cada "quinta" i oferir-los un primer equip a una categoria alta (3ª Divisió - 1ª Catalana) i un pas intermig per fogejar-se (1ª o 2ª Regional). I seria una llàstima que per velles disputes no s'aconsegueixi aquest objectiu.

Josep Anton ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = X2
Balaguer - VILAFRANCA = 1 (2-1)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = X
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 12
Vilanova Camí - LA GRANADA = X

Sherlock ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = X
Balaguer - VILAFRANCA = X (1-1)
VILANOVA - Llagostera = 1
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 12
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1X

sasgas ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1

Almeria - ESPANYOL = 1 2

Balaguer - VILAFRANCA = X (2-2)

VILANOVA - Llagostera = 2

MOJA - Vallirana = 1

Jov. Prat - LA MÚNIA = 1

RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2

LES CABANYES - MEDIONA = 1

Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1 X

Vilanova Camí - LA GRANADA = 2

Rai ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = 2
Balaguer - VILAFRANCA = 2 (0-1)
VILANOVA - Llagostera = 12
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 12
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 2

tema Eric Via els motius crec que la previa ha contestat de manera molt acertada

ELPRIMERGOL ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 12
Almeria - ESPANYOL = 2
Balaguer - VILAFRANCA = 1 (2-1)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 12
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1

dtor ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = 2
Balaguer - VILAFRANCA = 2 (0-1)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1X
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = x2
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = x
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1

terra ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1X
Almeria - ESPANYOL = 12
Balaguer - VILAFRANCA = X (0-0)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1

Josep Sauleda ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = X
Balaguer - VILAFRANCA = 1 (1-0)
VILANOVA - Llagostera = X2
MOJA - Vallirana = 1X
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 1

Percy B. Suárez ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1
Almeria - ESPANYOL = X 2
Balaguer - VILAFRANCA = 1(2-1)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES -FEAT. VILAFRANCA= X 2
LES CABANYES - MEDIONA = 2
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 2

vil4fr4nqu1 ha dit...

BARÇA - At. Madrid = 1X
Almeria - ESPANYOL = X
Balaguer - VILAFRANCA = 1 (1-0)
VILANOVA - Llagostera = 2
MOJA - Vallirana = 1
Jov. Prat - LA MÚNIA = 1
RIUDEBITLLES - FE AT. VILAFRANCA = 2
LES CABANYES - MEDIONA = 1X
Les Roquetes - SANT PAU d'ORDAL = 1
Vilanova Camí - LA GRANADA = 2

terra ha dit...

Almeria-Espanyol, 3-2.

Les Cabanyes-Mediona, 1-3.( amb 2 grans gols de Ventura) ex jugador de la fundació.

Percy B. Suárez ha dit...

les cabanyes - mediona- 1 a 4, 2 de ventura.
Ventura 20 gols amb 18 partits jugats aquesta temporada. Jugador de la Fundació i també del FC Vilafranca, poquet però en les estadístiques de la prèvia, segur.

La prèvia ha dit...

@Raimon4barres: Aquí et deixo la informació:

Francesc VENTURA Romeu
Temp. 2005/06 (1a Catalana): 9 PJ / 0 TG - 0 TV / 0 Gols
Debut: CF Badalona B 0-0 FCV (05/02/2006)

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits jugats avui de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

BARÇA 3 - At. Madrid 0
Almeria 3 - ESPANYOL 2
MOJA 2 - Vallirana 2
Jov. Prat 0 - LA MÚNIA 1
LES CABANYES 1 - MEDIONA 4


Altres resultats:
2a Regional: Òdena 9 - MONJOS 1 # PM Tossa Montbui 0 - MOLANTA 2

PD: La Múnia m'ha esgarrat ben bé la travessa... Aghhhhh...

La prèvia ha dit...

@BLOGGERS: Resultats dels partits jugats avui de LA TRAVESSA DE LA PRÈVIA:

Balaguer 1 - VILAFRANCA 2
VILANOVA 3 - Llagostera 1
RIUDEBITLLES 4 - FE AT. VILAFRANCA 2
Les Roquetes 2 - SANT PAU d'ORDAL 3
Vilanova Camí 1 - LA GRANADA 2

Percy B. Suárez ha dit...

Ho tens tot controlat... no hi ha cap dada a l'aire