dimarts, 27 de maig del 2014

Iván Moreno apunta a nou entrenador del Vilafranca

En els propers dies es pot fer oficial la contractació d'Iván Moreno (43 anys) com a nou entrenador del FC Vilafranca per a la Temporada 2014/15. El tècnic tarragoní ha dirigit La Pobla Mafumet les dues darreres campanyes classificant-lo en (2012/13) i 8è lloc (2013/14). Abans havia estat a les categories inferiors del Nàstic des d'on va donar el salt a 3a Divisió.
Per les referències que arriben (totes bones), Moreno és un tècnic que destaca per la seva capacitat de diàleg amb els futbolistes i per un estil de joc vistós (sempre adaptant-se, això sí, a les qualitats de la plantilla que disposi).

Iván Moreno ha realitzat dues bones temporades al capdavant de La Pobla
(foto: Àngel Garreta)

Per altra banda, no és descabellat pensar que l'arribada a la banqueta d'Iván Moreno podria venir acompanyada d'algun jugador que haguès estat a les seves ordres a La Pobla Mafumet. Concretament, de dos homes amb passat vilafranquí com són Marc Duran i Eric Via que, a més, ja havien sonat l'estiu passat per a recalar en el degà penedesenc.
Es de suposar també que en quan s'oficialitzi el seu fitxatge s'iniciarà el torn de trobades amb els components de l'actual plantilla per a tractar la seva continuitat la temporada vinent.

10 comentaris:

llunya ha dit...

Molt be si es confirma l´incorporació de Ivan Moreno con a nou entrenador, i si a mes pot incorporar a la plantilla a Duran i Via, millor que millor, cuanta mes gent de casa mes afició al camp.
Desitjo es confirmi la noticia i qui hagi estat el promotor d´aquesta posibilitat, Felicitats.
Amunt Vila

Anònim ha dit...

Per fi un entrenador amb cara i ulls, enorabona a la junta

08720 ha dit...

Així de primeres a mi també m'agrada.

Anònim ha dit...

Sembla una tria encertada la de l'Ivan Moreno; hi ha molt bones referències, tant de jugadors dels seus anteriors equips, com de periodistes que l'han tractat aquests últims anys. A més, està acostumat a treballar amb gent jove i és un home de club, per fer projecte. Tant debò li vagi molt bé, la seva sort serà la sort del Vilafranca i la de tots els que ens l'estimem. Espero i desitjo també que, des dels mitjans de comunicació de Vilafranca, es tingui paciència amb ell i no se'l crucifiqui des del minut 1. Salut

Anònim ha dit...

Me parece bien,pero creo que el club tendria que quedar bien con los jugadores,se ha dejado la piel,han hecho kilometros,en resumen han cumplido.
Ahora que el club cumpla con lo pactado y no utilce la renovacion como arma para no pagar.
No sera la primera vez que equipos de tercera utilizan esta formula para dejar de pagar
Han pasado 4 semanas sin cumplir con los jugadores

Anònim ha dit...

I me alegro de que alguien se acuerde de nosotros, porque unos por otros ,y yo hablo porque llevo varios años en este club , nos hemos dejado los cojones por defender lo mejor que hemos podido la categoría y me consta que tengo compañeros que lo están pasando muy mal , han adelantado el dinero, han perdido trabajos por venir a entrenar han de pagar alquileres y todos sabemos como esta esté país!,!!!!!!!! Señores directivos etc tener un nuevo entrenador es importante pero paguemos a los jugadores lo que se le debe que hay que no han cobrado en dos meses y no es justo . HAY que pagar lo acordado a cada uno, mucho o poco jóvenes y veteranos es nuestro dinero,!!!!!, y lo necesitamos.

Anònim ha dit...

Estos que hablam son jugadores que en las ultimas cinco jornadas se han arrastrado en el campo.que hablen con la junta y no saquen trapos sucios que ahora no toca

Anònim ha dit...

Me lo dejo Visca el vilafranca

Anònim ha dit...

Que ahora no toca?
En este blog siempre se ha opinado de las cosas buenas y las malas, y creo que con respeto se puede hacer.

Hasta hace unas semanas estuvimos todos apretando para la salida del mister.
Que pasa que como ahora tienen un mister con cara y ojos hay que hacer borron y cuenta nueva.
Si no se puede hablar con respeto de todo lo que está pasando, voy a tener que dar la razón (en algun tema) al anterior mister, y eso no es así.

Para que sepas: estos chicos firmaron ficha con unas condiciones, en el mes de Agosto/Septiembre les dicen que de las mensualidades que les dijeron les van a quitar una, a mas a mas tengo entendido que han tenido que pagar xandal y demás. Y ahora les deben dos meses, que ya les dijeron que no los van a cobrar por completo.
Que te crees que no han hablado con la junta? Pues si, pero todo sigue igual. Y creo que tienen mucho derecho a hablar en este blog de lo que no sabe la afición y está pasando.
Ya me gustaria ver a mas de uno si sus jefes les quita una mensualidad y ahora lleva dos meses sin pagar, sales a la calle a reivindicarte, vamos seguro.

Creo que ellos merecen TODO el respeto del mundo, y se han dejado la piel hasta el último momento.
Y creo que nosotros, la afición tenemos que apoyarles, es lo mínimo que podemos hacer.
Por eso tienen que cobrar hasta el último céntimo que se les debe.

La junta, los medios de comunicación y toda la afición tiene que entender el jugador que se quiera ir y el jugador que se quiera quedar. Ha sido un año difícil, de muchos cambios, y todo y con eso, lo han dado todo en el campo para que disfrutaremos un año mas en TERCERA DIVISIÓN.

Por eso mismo quiero dar las gracias a todos y cada uno de los JUGADORES, por mantener un año más el F.C.VILAFRANCA en TERCERA DIVISIÓN.

¡¡¡ AMUNT VILAFRANCAAAAAAAAA!!!!

Anònim ha dit...

El ultimo comentario de sacarse el BARRET,si señor impecable,de todas las conociendo los directivos de los equipos ya veremos,pero a estos chicos nadie les va a quitar la ilusion de jugar,aqui,alla,en tercera en primera catalana,en segunda b,etc, son lo mejor del futbol son::: FUTBOLISTAS ¡¡