diumenge, 11 de maig del 2014

Punt i final?

UE Figueres 4 - FC Vilafranca 0


Gran Reserva: Els que aquesta setmana ens heu donat el vostre suport. Des de jugadors, afeccionats, companys dels mitjans de comunicació,... Gràcies a tots. Ens sap greu per vosaltres però hi ha una cosa que es diu principis i crec que avui (ja veurem en un futur) no podíem fer una altra cosa que no informar.

Vi picat: Que després del lamentable incident ocorregut diumenge passat, durant la setmana no hi hagi hagut resposta (en cap sentit) per part del club. Espero que un dia, no molt llunyà, les coses tornin a la normalitat. Visca el FC Vilafranca.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Punto y final si.de momento, pero es una pena que sea de esta manera.Para vosotros informadores leales al club terminar esta temporada así es penoso. No dejéis de hacer lo que os gusta por gente que no hace falta ni nombrar. Cuando llego ya apuntaba malas maneras poco respeto hacia algunos jugadores creyendose mejor que nadie y al final a quedado como lo que es , mejor no decirlo.

LLunya ha dit...

Totalment d´acord, amb aquest anonim, es llástima que s´acabi aixi la temporada, pero el mes trist es no saber l´opinio dels responsables del Club, al cap i la fi l´entrenador no deixa de ser un treballador que poc o molt reb una compensacio per la seva tasca, no entrem a valorar altres temes que es qualifiquen per si mateixos.
No imagino un Futbol Club Vilafranca la propera temporada tal i com ha acabat aquesta, trist per l´aficio, i segons tinc entes per part de la plantilla.
Quina pena.
Anims continueu la vostra tasca informeu del que succeeixi.
Amunt Vila

Santi D. ha dit...

Ja ho vaig comentar la setmana passada, era inexplicable que el Clun no hagués fet cap nota de premsa després dels incidents del diumenge anterior a la roda de premsa, i així han anat les coses.
Ara no sé, perquè la majoria de jugadors pleguen si segueix aquest entrenador, però pel que m'ha arribat la majoria de la Junta volia que continués ...

Anònim ha dit...

Respectoa post del anterior blog con fecha 11/5/14 a las 14,50 que dice o dice el Sr Delgado que respeta todos los trabajos,es una falsedad no respetas el trabajo en los partidos ni en los entrenos,solo respetas a quien te puede beneficiar,digase de representantes de jugadores que te imponen su alineacion,cosa que has hecho repetidamente en tu corta trayectoria en tercera.

Anònim ha dit...

Posiblemente a la junta le interesa que se quede el sr delgado, el mismo dijo en la rueda dr prensa que cobraba muy poco. tienen tiempo para buscar y segurisimo que encontrarian.

Anònim ha dit...

Totalmente de acuerdo contigo, en el mundo del fútbol todo se acaba sabiendo. TU SR DELGADO en VIlafranca con muchos jugadores respeto cero . Y ya para terminar de fastidiar te metes con los medios de información. Lamentable.

Anònim ha dit...

Anònim ha dit...
yo penso que despres de tot al que se ha dit y fet y per ell y la seva familia tindria que deixa el club,marxar com un senyor,demana disculpas a qui sigui y al club donarli les gracies per la dedicacio y al esforc,y al any que be mira de aconseguir al major numero de jugadors que es quedin y foc nou.